| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
Fikk en som freebee sammen med cyriocosmusene jeg fikk idag, og jeg har null peiling på hvordan jeg skal holde den. Finner ingenting på google
![]() Noen som har tips? Skjønner at den må komme fra uruguay, men vet ikke hvilket klima den bor i. Takk for all hjelp!
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tønsberg
Alder: 32
|
Lite info om disse men ettersom jeg kan se lever de i huler under begravde steiner over hele landet, så de bør ha mulighet til å grave seg ned under noe. Her finner du info om klima i Uruguay.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk skal du ha!
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Buskerud
Alder: 21
|
Ha i godt med substrat og legg in en "steinrøyse" med en stubbe eller noe innimellom
Tror du ikke det burde være helt greit for denne?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Aust Agder
|
Jeg har spec blue av arten, fukter litt kraftig og lar det tørke litt ut før jeg fukte igjen, hold dem på medium fuktighet, funka bra her.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Homoeomma sp. "blue" 1.0 klar til parring. | EKn88 | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 21-06-2009 22:10 |