| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 23
|
Bestilte 2 Irminias fra Christoffer. Brukte 4-5 dager i postens hånd før de kom frem. Å når de kom frem hadde posten lagt pakka i postkassen til naboen min : \ "Learn to count" men de har det kjempe bra! MYE mindre en jeg hadde forestilt meg så jeg må kjøpe et par mindre bokser til dem men her er dems tillstand nå
![]() ![]() ![]() Tusen takk Christoffer! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Buskerud
Alder: 21
|
Utrolig pent
Gratulerer så mye med de nye
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Lykke til med dem!
Nå Var det jo både bilde og mål på dem i annonsen min då;P
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hadeland, Oppland
|
det var nok meg, det
manglet 3 eller 4 dager på at de var borte i en måned 2 av 3 lever enda, 1 hos meg, 1 hos Kable og en var en liten gutt som døde i vår husker at papiret fortsatt var vått da de kom hit ![]() btw, nydelig valg av edderkopper, Thomas noen de vakreste edderkoppene som fins
Roaches have a meaning of life: Being food for tarantulas. Sist endret av Rawhin; 02-10-2011 kl 07:56. Begrunnelse: glemte jo selveste trådstarter her, jo |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Ja nå er det metalican igjen å P. Murinu.
Btw fant denne Taranteller selges billig - FINN Torget er ikke det fra tråden Zoo1 Hinna i Stavanger |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
|
Gratulerer
Henger meg på med å si bra valg av edderkopp ![]() Btw, var det ikke noe stress med kvinnfolket tidligere?
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Alltid stress, Var bare å bestille så ta stresset senere hehe. kan jo ikke kaste dem ut av huset akuratt så det ordnet seg. Hun trodde også at jeg bare hadde bestilt 1 hehe. Sneaky!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Vestfold
|
Gratullerer!
![]() Måte kjøpe en av disse flotte tellene av Christoffer selv og er kjempe fornøyd!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Liten oppdatering.
![]() Gjemmer seg i hula nede langs veggen. ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|