| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Stavanger
Alder: 32
|
Da har min G. pulchra juvenil gravd seg en flott gang 5 cm ned og så innover et stykke.
Spørsmålet mitt er da: Skal jeg slippe sirissene ned i hullet dens eller bare la de gå rundt oppe? Har allerede sluppet en ned og den har ikke komt opp igjen. Det som bekymrer meg litt her er at sirissen kan ligge der nede et sted i live og plage eller begynne å gnage på T`en.. ![]() Hva ville dere gjort?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Knus sirissens hode
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Rogaland
Alder: 18
|
tror nok ikke det er et problem egentligt, vis tarantellen blir gnagd på kommer den ikke til å bli sittende å se på, da angriper den nok mest sansynligvis sirrisen og dreper den
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Jeg og har hatt ganske mange dyr og har hatt minst 3 stk som har blitt spist av fordyr, da under hamskifte.
Jeg ville ikke rasert hulen for sirissen er nok helt sikkert spist, men knus hodet deres Den vil komme ut når den blir sulten så du kan også bare vente til den kommer ut med å fore den
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Nå har jaggu rakkeren stengt igjen hullet sitt også..
Det kan vel bare bety en ting det etter hva jeg har lest meg til? Får bare satse på at den sirissen jeg slapp nedi der ikke er i live da..
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" | Chibi | Fotoforum | 4 | 05-11-2008 18:28 |
| Kommentarer til "Grammostola Pulchra" | duefjes | Kommentarer til faktaarkene | 3 | 28-07-2008 11:31 |
| kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" | Miroxx | Snoker | 33 | 22-01-2008 12:58 |