| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Håper folk er keen på Acanthoscurria Geniculata slings, for dæven døtte så mange de ble!
![]() Og har også telt 13 stk som er på eventyrer-stadiet ![]() ![]() Er forhåpentligvis ikke lenge til de er klare for salg!
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
weee
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Gratulerer med vellykket eggsekk!!
![]() Det må være skikkelig artig å lykkes med noe sånt!
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Misunneeellliiiiiiiiig!
Gratulerer så mye! )Hva tenker du å selge dem for?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Hvor lenge kan tella bebiser gå sammen før du må skille dem?
Variere de fra art til art? - en bebis her takk
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
|
Wow! Gjerne en hit også
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Ja, ser jeg muligens har tatt meg en del vann over hode her ja xP Men får gjøre det beste ut av det, morro er det alikevel
![]() Jeg har ikke tenkt så mye på pris enda, men ala 100kr stk i og med at det er fra eget hjem og jeg må jo legge ned en god del tid i kreka for at de skal vokse og klare seg... Det vil jo selvfølgelig gis noe rabatt ved kjøp av fler, for jeg må jo bli kvitt dem Men satser på å ha noen som kan tas med på messene framover og ![]() Aner ikke når de skal skilles, så mye har jeg ikke lest meg fram til men de går vel en stund til ilag i og med at de ikke har kommet ordentlig ut enda
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Når de ser ut som edderkopper og ikke eggs w/ legs lengre kan de skilles. Du kan jo holde dem sammen lengre men da vil det helt sikkert forekomme kannibalisme.
Jeg hadde selv holdt de i et stort bur sammen slik at foring ble lettere, da kan jo du bare lempe inn masse små fordyr. Da blir også de svakeste luket ut av de sterkeste, noe veldig mange oppdrettere/entusiaster syns er bra. Da får man sunnere slings =)
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Ja, tanken har i grunn hele veien vært å fordele de opp i grupper og så i forskjellige bokser og la det gå en stund, nettopp for å få fram de sterkeste individene... Spesielt siden det er såååå mange, så det er nok den metoden jeg går for selv om det virker litt brutalt
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommer det eggsekk nå mon tro? | smørblomst | Taranteller | 17 | 28-04-2009 23:17 |
| Brachypelma eggsekk! | h11te | Taranteller | 14 | 23-07-2008 08:57 |
| Eggsekk | moniq | Taranteller | 5 | 12-06-2008 21:22 |
| Uventet eggsekk | Morten_71 | Taranteller | 18 | 12-06-2008 15:41 |
| Eggsekk. | Zatii | Taranteller | 14 | 13-12-2007 19:18 |