| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: I nord-norge
|
Har visst lenge at det finnes mange flotte Taranteller
![]() Og for noen uker siden fikk jeg sett en P Metallica, og da var det bare en ting å gjøre ;P Så i går fikk jeg en pakke fra Sverige med en liten tarantell av denne sorten, og tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av den. Er 1 bilde av oversiden, 1 av undersiden og 1 av terraet. Hvis det er noen som kan se hvilket kjønn det er, så gjerne informer meg
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Gratulerer
![]() Hvor kjøpte du den fra?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Har metallica selv, men er kanskje interessert i noe annet han har
![]() Var annonsen på gamle repti eller nye repti?
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Han har også; 1.0 Brachypelma epicureanum (sub-adult) 400kr 0.1 Grammostola rosea (adult) 300kr 0.1 Psalmopoeus irminia (adult) 400kr Sender mailadressen hans på PM til deg, så kan du høre om han har andre også
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
har også en p.irminia til salgs.. hann da..
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Så en annen på repti.net som selger p. metallica slings til 500,- SEK. Altså ca 425,- NOK
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Men gjør ikke så mye at jeg betalte 250 kr mer. Fikk en frisk og rask liten krabat
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Fin liten tass!
![]() Det er nok alt for tidlig å se kjønnet på den enda, så der må du nok vente noen hamskifter Den har veeeeldig mye plass i det terrariet. Blir den ikke borte for deg? ![]() Jeg har mine småtasser i plastkrukker som jeg borrer luftehull i (kjøpes f.eks på europris). Hulen t.v vil den neppe bruke, men den vil sikkert like baksiden av treroten din. Siden dette er en trelevende art vil den foretrekke et vertikalt skjulested, særlig når den blir større. Hva fòrer du den med?
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Så nå er den nye boligen den minste exoboksen. Skal mate den med nyfødte Dubiaer. Har skaffet meg et oppdrett, og ser ungene der allerede ![]() Har du andre foringstips, så mottas de med takk
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Poecilotheria Metallica | rasmus | Taranteller og skorpioner | 17 | 11-06-2011 19:30 |
| Poecilotheria Metallica | tovang | Taranteller | 19 | 07-06-2011 17:06 |
| Poecilotheria metallica | diffusjon | Taranteller og skorpioner | 9 | 01-04-2009 14:49 |
| Poecilotheria metallica | Thebugman | Taranteller | 4 | 09-04-2008 16:53 |
| Poecilotheria metallica | skorpion | Taranteller | 6 | 08-04-2008 10:10 |