| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: oslo
Alder: 21
|
Jeg har en paraphysa parvula som har vært rar ganske lenge nå.. men nå har den blitt veldig rar og har sluppet ut en væske som lingner veldig på sæd finner ingen annen forklaring... den har sluppet ganske mye av dette så det er en sti med væsken nedover der den har gått. den har også blitt veldig svak og det ser ut som den sliter veldig med å bare gå... den har heller ikke spist på en stund noe som den alltid har pleid å gjøre. den har ikke etter hva jeg har sett gitt noen tegn for hamskift men den går ikke langt før den legger seg ned... noen som har hatt lignende erfaring? må jeg forbrede meg på at min kjære skal dø eller?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Buskerud
|
For meg høres det ut som den har fått et sår..
Er sikkert noen andre som kan hjelpe deg, og fortelle deg hva du skal gjøre. Jeg har ikke noe peiling på akkurat dette..
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Den har nok fått et sår. Den væsken du ser er mest sannsynlig "blodet". Prøv å finn såret og ta f.eks noe vann og potetmel og prøv å tett det. Eller sånn lim man tar på sår som man får kjøpt på apoteket
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| trenger info hva dem trenger vannskilpadder fort! | addey | Skilpadder | 18 | 19-03-2010 13:51 |
| Ombygging av akvarium til terraium for skorpion, hjælp! | mviken | Skorpioner | 7 | 04-12-2009 01:20 |
| Trenger hjelp fort!!! | Simon | Slanger, øgler og skilpadder | 11 | 20-05-2009 08:11 |
| hjælp | martin | Skilpadder | 0 | 08-06-2006 09:08 |
| hjeeeeeeelp! trenger assistanse fort!!!!! | slicer | Taranteller | 8 | 04-06-2006 07:01 |