| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 27
|
Er ny i denne hobbien.
Har araknofobia som har hjulpet en del etter at jeg fikk Lisa i hus som ikke hadde det bra der hun var. Byttet på terrariet fra bark til tiurtorv. Hun spiser godt ![]() Men hun kommer alltid når jeg roper på henne. hun er til tider veldig aktiv og klatrer osv og når jeg da roper og prater med henne kommer hun ned og går helt inntil glasset til meg! Der står hun og tapper litt med bena mens jeg prater. Hun beveger også de fremste lange bena som om hun leter.. Er forøvrig en rød rosea jeg har. Noen som kan forklare denne atferden? Hun er hvertfall nydelig
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Aust Agder
|
Jeg tror den du kaller hun kan være en han og kjenner kanskje vibrasjonen i terrariet når du prater og kan tro det er en hunne og vil parre seg.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Noe nytt hun/ han har begynt med i dag er at det ser ut som om den peller seg i baken og etterpå jobber den med alle bena og har tennene fremme... Hva er det den driver med? Tusen takk for svaret
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ny undersøkelse, Hvor kommer du fra? | Frogger | Småprat | 13 | 21-01-2010 07:46 |
| Kommer i avisa | Løven31 | Media | 45 | 30-12-2009 20:09 |
| Kommer det eggsekk nå mon tro? | smørblomst | Taranteller | 17 | 28-04-2009 23:17 |
| Kommer snart på Reptilfreaks | Frogger | INFORMASJON | 8 | 04-10-2008 17:32 |
| Nå kommer det til Norge og | fanden | Småprat | 0 | 29-06-2008 11:28 |