| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Sted: Grimstad
Alder: 35
|
Jeg har en pen pyntevegg i terrariet. Sånn isoporsak, spraymalet og egentlig overraskende naturtro. Men det er et hull på toppen hvor man kan ha ledninger inn i terrariet. Nå har jeg jaktet en halv dag på en siriss som har klart å gjemme seg der. Ser den har begynt å gnage på isoporen også. Blir en helsikas jobb å få den ut.
Hva bruker dere på bakveggen?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sverige.
Sier vi i allefall...
|
Isopor/styreofoam dekt med flislim og deretter malt
![]() Edit: Her har du en pro i action; http://www.youtube.com/user/LizardLa...18/Q5P7zZtPrKI |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Sted: Grimstad
Alder: 35
|
Tusen takk for tips!
Veggen er nå tettet igjen etter alle kunstens regler med bomull i påvente av at nye ting skjer. Det har vist seg å være ganske artig å jobbe i terrariet. Tulla har stort sett bare satt i mens vi har gjort det, men hver gang hun ser en bevegelse, tror hun det er mat. Når hullene var tette, gravde sirissen seg ned under vannskåla. Da jeg løftet opp skåla i dag, løp både siriss og tarantell i samme retning. Matvrak! Planen var egentlig å ta ut sirissen og gi henne en melorm i dag, men er man for treg, så fikser disse små vennene våre det meste selv. Blir lite håndtering på denne, ja, som bare tenker med magen!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|