| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Grenland
Alder: 25
|
Ja,gleder meg til å se hvordan den endrer seg og vokser framover
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
se der ja, nydelig CC. er en av mine favorittarter. De er så søte når de er små, og får jo flotte farger som voksne.
Den kan du ha sukkulenter inne hos, den kan finne på å bruke planten til å spinne rundt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Ja den er veldig søt. Veldig rask er den og,når jeg skulle ta den over i terra var det nesten den tok seg en løpetur på stuegulvet her.
Okaj,da skal jeg få kjøpt noen sånne så jeg får pyntet opp her
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Jo takk det samme
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Gratulerer! Prøver å få meg selv til å kjøpe tarantell (er ikke kjempe komfertabel med dem hehe), og har kikket mye på CC. Hva ligger prise på i norge for juvenil?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Takk
Ja den er veldig fin. Var ikke det jeg heller til å begynne med,men så fort du får en klarer du nesten ikke stoppe. Bare må ha flere.![]() Jeg får ofte kommentarer at folk ikke vil komme på besøk lenger for edderkopper og skorpioner er det værste de vet. De tror de kommer ut av buret og angriper de ![]() Jeg betalte 170 var det vel inkl frakt. Gå på kjøp og salg her inne å se på rkspider sin annonse tror han har flere igjen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Chromatopelma cyaneopubescens hanner søkes | Eggy | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 15-03-2009 00:07 |
| Chromatopelma cyaneopubescens/Green Bottle Blue | _Nagash_ | Tarantellfakta | 0 | 13-01-2008 02:32 |
| Chromatopelma cyaneopubescens - Greenbottle Blue Tarantula | tovang | Taranteller | 15 | 06-02-2007 08:33 |