| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Nord-Trøndelag
|
P.murinus RCF - Rav er hennes navn.
Jeg er så stolt av denne, hun er aldeles nydelig. Vet egentlig ikke at det er en hun, men håper og tror det. Må gjøre noe med terraet her, det er totalt mislykket. Hun har det greit, så det er bare min forfengelighet som mener dette. Det ble Texas og tarantell jakt sist jeg flyttet henne. Disse er RASKE. Kjøpt av rkspider. Avicularia.? - Mystique er hennes navn. Tropehagen i Namsos hadde denne tilsalgs under navnet "Guynea red toe" De skulle ha 6-7 hundre for den. Den var der i evigheter under ganske kummerlige forhold. Luftfukt på 30% konstant osv. Jeg var innom flere ganger og bydde dem 300 for den, men de ville ikke selge. Til slutt Fikk jeg faktisk kjøpt den for 600 inkl. Exoterraet. De gikk konk like etter dette. Har jeg rett i mine antagelser om at det er en A.metallica? Det siste bildet er eldre, før jeg flyttet henne til nytt terra. Dette er også en nydelig edderkopp, jeg er glad jeg kjøpte henne. Hun har adoptert hulen som sitt gjemmested, men jeg håper hun vil spinne litt mere når hun blir litt større. B.smithi Nummer 1 - rett så nymoltet. Nummer 2 Disse sparker ikke så mye hår, men er hissige som få. Angriper alt som kommer i nærheten av de. B.smithiene er kjøpt av moniq. G.rosea - Edvina eller gammlemor. Har ikke moltet siden november/desember 2007. Hun gikk også 7 måneder uten å spise. Tror hun er i premolt nå, endelig Hun er ganske aktiv til å være en G.rosea.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Vil vise seg etter hvert, versi er fine de også.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
Flotte teller du har der.
Hvordan er humøret på P.Murinusen din? Stor forskjell på individer, sinte Brachypelma er ikke så vanlige. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Avic'n er IKKE versicolor.....
Det ser ut som det de i dag kaller metallica, eventuelt sp.peru purple.... I og med den er kjøpt i dyrebutikk, som får varene fra Imazo, satser jeg på metallica.....
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Den er nok som de fleste OBT, men den føler seg trygg i hulen sin, så den stikker dit. Jeg ble derimot truet på livet da den skulle flytte til nytt terra. Den stakk av også. Kan hende B.smithiene forandrer humør når de blir større. Jeg er ganske sikker på at det er en metallica.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen Bilder | Bube | Taranteller | 18 | 12-01-2011 01:19 |