| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 15
|
Hadde versicolor tålt et 100% substrat av "forest moss" eller ville dette blitt for fuktig, og mugner etterhvert?
Er det greit at en ikea lampe på 20watt, står på 12 timer om dagen litt vekk fra buret til versicolor, eller plager dette dem?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
Nå er Versicolor en trelevende tella, så den er sjeldent nede på substratet, så mose går bra.
For å hindre mugg må du ikke ha det for fuktig, og ha bra luftsirkulasjon. Går helt greit med lampe, jeg bruker det for å gi lys til plantene jeg har i terrarie til min versicolor. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk for svar
Grunnen til at jeg trenger lys er fordi jeg skal ha planter der (: Og viss jeg har planter i buret, putter jeg også noen tropiske spretthaler oppi der (; Så mugg blir ikke et stor problem ( Har MASSE ventilasjon, så jeg sprayer mye.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
vil anbefale og ha høye planter, stor sannsynlighet da at tellan vil spinne seg hytte oppe i plantetoppen. Det har de alltid gjort hos meg
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Har masse klatre ficus (:
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| "Ikea terrarium" | myraas | Terrarier | 27 | 19-10-2011 23:04 |
| Skalles nye "hjem"-Guløret terrapin spørsmål | skalle | Skilpadder | 28 | 09-08-2010 15:01 |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" | Miroxx | Snoker | 33 | 22-01-2008 12:58 |