"

Reptilfreaks.no > Virvelløse dyr > Edderkoppdyr > Taranteller "forest moss" og ikea lampe spørsmål: Versicolor.

Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 01-06-2011, 13:47   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Aug 2008
Alder: 15
Meldinger: 147
Question "forest moss" og ikea lampe spørsmål: Versicolor.

Hadde versicolor tålt et 100% substrat av "forest moss" eller ville dette blitt for fuktig, og mugner etterhvert?

Er det greit at en ikea lampe på 20watt, står på 12 timer om dagen litt vekk fra buret til versicolor, eller plager dette dem?
mfm er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 02-06-2011, 15:53   #2
Reptilfreak

shelob sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
Meldinger: 1,651
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Nå er Versicolor en trelevende tella, så den er sjeldent nede på substratet, så mose går bra.
For å hindre mugg må du ikke ha det for fuktig, og ha bra luftsirkulasjon.
Går helt greit med lampe, jeg bruker det for å gi lys til plantene jeg har i terrarie til min versicolor.
shelob er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 02-06-2011, 15:58   #3
Reptilfreak

Standard

Takk for svar Grunnen til at jeg trenger lys er fordi jeg skal ha planter der (: Og viss jeg har planter i buret, putter jeg også noen tropiske spretthaler oppi der (; Så mugg blir ikke et stor problem ( Har MASSE ventilasjon, så jeg sprayer mye.
mfm er offline  
Svar med sitat
Gammel 02-06-2011, 16:00   #4
Reptilfreak

shelob sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
Meldinger: 1,651
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

vil anbefale og ha høye planter, stor sannsynlighet da at tellan vil spinne seg hytte oppe i plantetoppen. Det har de alltid gjort hos meg
shelob er offline  
Svar med sitat
Gammel 02-06-2011, 18:18   #5
Reptilfreak

Standard

Har masse klatre ficus (:
mfm er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
"Ikea terrarium" myraas Terrarier 27 19-10-2011 23:04
Skalles nye "hjem"-Guløret terrapin spørsmål skalle Skilpadder 28 09-08-2010 15:01
Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" Roland Kommentarer til faktaarkene 1 24-02-2010 11:11
Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! bernie95 Småprat 38 20-05-2009 07:57
kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" Miroxx Snoker 33 22-01-2008 12:58

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 14:36.