| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: stavanger
Alder: 27
|
Hei jeg har et par edderkopper 1 G rosea og 1 pink toe goliath
men jeg er ganske lei av og kjøpe disse "små" sirissene goliaten spiser en slik siriss rimelig fort og spiser lett 15 sirisser på 2-3 dager. Så var jeg og søkte litt på nettet og fant Wax Moth Larvae WaxWorms BULK 75g Livefood UK Ltd. Er dette noe som jeg kan mat tellane mine med sånn at jeg slipper og kjøpe sirisser kansje noen andre her har fordyr med litt størrelse? PS får ikke lov til og ha kakkelakker
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Du kan jo alltids mate med kylling eller noe annet kjøtt... De aller fleste vil ta det, i hvert fall om du presenterer det på riktig måte... Bare pass på å ikke gi for store biter, blir lett mugg og MEGET vond lukt!
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Sitat:
For det første er voksmølllarver mindre enn adulte sirisser. Og voksmøll larver og varme er en dårlig kombinasjon Second: Den Goliath'n som spiser 150 sirisser i måneden skulle jeg like og se, en voksen Blondi klarer seg fin med ett par adulte sirisser i uka. Eventuelt en fuzzie i ny og ne.....
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
Ikke noe farlig Blaptica Dubai kakkerlakker, det er vel egentlig best å fore med, ikke bra å fore med så mye kjøtt.
Du får overbevise de som syns det ikke er bra å ha i huset. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Vest-Agder, Mandal
|
Dubiaer er veldig greie på alle måter, - finnes i alle størrelser, er hardføre (lette å avle på) og ikke minst klatrer ikke på veggene, derfor ikke noe fare for at de stikker av.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Overfôring | bakkelitt | Taranteller | 22 | 07-07-2009 14:25 |
| Fôring av Madeira Kakkerlakker | Chixz | Filmsnutter | 14 | 04-01-2007 22:18 |
| Steppevaran å Föring | aleXXX | Andre øgler | 8 | 28-02-2006 19:34 |
| Alternativ mat | Eggy | Skorpioner | 12 | 16-01-2006 20:45 |
| Föring av små Tarantellar | aleXXX | Taranteller | 10 | 08-06-2005 10:55 |