| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Aust Agder
|
Jeg var innom en dyrebutikk i Arendal som heter Tropehagen Zoo, må si meg veldig overrasket når jeg kom inn der og fikk se tarantellene de hadde der, store flotte terrarium med masse jord i og huler som dyra kunne gjemme seg i, så man skal ikke ta alle dyrebutikker under samme kappe på dårlig tarantell hold.
![]() De hadde også latinske navn på de fleste edderkoppene og betjeningen var meget hyggelig, hjalp dem med latinsk navn på ene edderkoppen de hadde der og de satt stor pris på det virka det som, eneste de ikke hadde var vannskåler, men det sa jeg til dem noen dager etterpå når jeg var der så hadde de satt inn det, med KUN rent vann i
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Alder: 21
|
Kjempebra!
Nei det stemmer at man skal ikke ta alle dyrebutikker under en kam altså, jeg har sett mange som virkelig engasjerer seg i dyrene og hører på de som har erfaring og vil rette det opp. Så jeg oppforerer ALLE som kan med dyra å si ifra hos de ansatte om de ser noe de ikke liker.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Vi hadde en dyrebutikk i Haugesund sentrum også som var veldig dyktige på terrariedyr.
Stort utvalg, latinske navn og mye kunnskap. Kjøpte brocklehurstien, klugien og dubia-kakerlakkene mine der. Synd at de gav seg ved årsskiftet. I Bergen sentrum, gågaten, er det også en dyrebutikk med terrariene sine på stell. Der hadde de også pinnedyr av ulike slag, sist jeg var innom. Så, enig i at noen dyrebutikker kan være gode på taranteller ol.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Flere reptiler i arendal sommerfuglpark | smørblomst | Media | 6 | 30-06-2011 23:25 |
| Arendal Sommerfuglpark | Crispy | Småprat | 4 | 28-05-2011 22:22 |
| Dyrebutikk med problemer | shelob | Taranteller | 7 | 15-01-2010 07:48 |
| Arendal Sommerfuglparken | david gabrielsen | Fotoforum | 6 | 10-06-2009 18:21 |
| Arendal Sommerfuglpark | nika86 | Reisebrev | 11 | 16-10-2008 20:06 |