| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Vest-Agder, Mandal
|
Min ene flotte P.metallica hunn har passet på eggsekk i 10 uker. Hadde tenkt hun skulle få åpne den selv, men i dag klarte jeg ikke å vente lenger, tok den fra henne og åpnet den...... maaange små slings
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Gratuler med nok en sekk og slings.....
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Jeg har tidligere fått til parring på P.miranda, men tatt ut hannen like etter. Det har ikke blitt eggsekk noen av gangene. Så jeg har bedre tro på å la de være sammen hele tiden, så sant det er mulig. Jeg har hatt et Xenesthis immanis par sammen et par ukers tid (turde ikke å la de gå sammen lenger - hannen er jo mye større enn hunnen) . Men regner med at det ble parring fordi hannen laget nytt spermnett like etter at han kom tilbake i eget terra.Jeg har bare tatt eggsekken og åpnet litt. Ser ut til at de driver og skifter ham, derfor venter jeg til de er ferdige og kryper ut selv. Vet ikke eksakt antall enda, men ca 12 har kommet ut foreløpig
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Nå er eggsekken åpnet helt opp og det var ikke noe hyggelig syn
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Awww.. Så kjipt da
Men spennende med sekk uansett da ![]() Blir vel ikke lenge til det er noen slings til salgs da, sikkert?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Poecilotheria Metallica kjønn | lompah | Taranteller | 29 | 27-06-2011 10:46 |
| Poecilotheria Metallica | tovang | Taranteller | 19 | 07-06-2011 17:06 |
| Poecilotheria metallica | diffusjon | Taranteller og skorpioner | 9 | 01-04-2009 14:49 |
| Poecilotheria metallica | Thebugman | Taranteller | 4 | 09-04-2008 16:53 |
| Poecilotheria metallica | skorpion | Taranteller | 6 | 08-04-2008 10:10 |