| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
De fleste cyriocosmus artene jeg har, har skiftet hamm de siste dagene. Her er to jeg klarte å få tatt bilde av før de stakk av. Hadde litt dårlig tid og de var ikke akkurat innstilt på å sitte ute, så ble ikke helt optimale bilder. Men edderkoppene er jo fine fordi
Favoritten min, bertae valget selvfølgelig å ikke vise seg offentlig.0.0.1 - Cyriocosmus perezmilesi ![]() 0.0.1 - Cyriocosmus elegans ![]() Er det noen som har erfaring med kjønnsbestemmelse av disse artene? Skal bytte bokser på de fleste nå så har muligheten for å prøve å få et ventralbilde. Har jo endel slings, så skal prøve å sortere ut litt etterhvert, så jeg sitter igjen med ønsket kombinasjon av kjønn.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Byttet boks på bertae'ene for et par dager siden, så fikk tatt et bilde før batteriet døde. Blir nok ikke lenge før de må flytte igjen, om de fortsetter å vokse like fort.
0.0.1 - Cyriocosmus bertae
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Østfold
Alder: 15
Meldinger: 280
|
Bra bilder, og flotte dyr!
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| [GUIDE] Mini Guide, Hvordan bruke annonse modulen. | Frogger | Hjelp! | 8 | 18-10-2008 20:44 |
| Cyriocosmus elegans | Husedderkoppen | Taranteller | 1 | 28-09-2008 15:26 |
| Mini Tarantell C.elegance | allan | Taranteller | 12 | 27-02-2008 08:39 |
| Mini slange..? | Lise_88 | Snoker | 25 | 07-06-2006 11:55 |
| Cyriocosmus Elegans og Cyriocosmus Leetzi | Chixz | Taranteller | 9 | 23-03-2006 12:25 |