| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Oslo
Alder: 26
|
Hei hei
Jeg vill gjerne takke telia for mine to nye søte små Balfouri slings som jeg når er den stolte eier av. Har lovet han update på disse og det vill komme noen bilder av disse da de har slått seg litt til ro i sine to små edderkoppbokser/pillebokser. Anbefaler han som selger, da han sitter på mye informasjon og er proffesjonell. (Dere på forumet vet sikkert dette fra før av) Igjen takk for mine to små telia |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Øvre Romerike.
Alder: 28
|
Da har jeg akkurat kommet meg hjem fra telia med en liten balfouri jeg og
så liten, men allerede fantastisk fin! Gleder meg som et lite barn til å se den vokse! Takk til telia fra meg og! profesjonell og veldig hyggelig! ses! Sitat:
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hadeland, Oppland
|
slenger meg mer her jeg også
kjøpte to stykker selv, som knasker og spiser oppkuttede melormer blir spennende
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Gratulerer til dere to også
De er så små og nydlige. den ene mine som nettopp har skiftet ham da jeg fikk den har nå mistet fargene og utforsker den lille pilleboksen Den andre ligger noen dager foran.Blir spennende å følge dem fremover. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
mine har ikke skifta enda, men de har ikke spist på en del dager, selv om de får noen melormer i småbiter. hvis dine har skifta så kommer sikkert mine/våre like etter
gleder meg
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Takker for fine ord, og gratulerer dere med valg av en av verdens flotteste taranteller.
Vil samtidig minne om at jeg har igjen 4 stk til salgs......
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
og da kan jeg stryke balfouri fra lista mi med taranteller. begge døde, aner ikke hvorfor. de hadde mat, hadde dem ganske tørt, bare et par dråper vann nå og da. de var skilt og gikk i sine egne glass. ergelig at dyra dør før første hamskift, VELDIG ergelig med så dyre edderkopper
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Huff da, det var leit, hva skjedde med dem?
Mine to lever i beste vellgående, men de er ikke akkurat storspisere så jeg tar det med ro der. De ser ut som den begynner å komme på stadiet i ett nytt hamskifte så får se de neste ukene hva som skjer. Bilder kommer som lovet, jeg er bare veldig treg av meg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Øvre Romerike.
Alder: 28
|
Så kjipt Rawhin! De er jo så små og skjøre så selv små bagateller kan ta livet av de. Har hatt et uhell med min der pilleboksen den er i ble mistet så den trillet bortover gulvet. Den overlevde og har det fint nå så har hatt kjempeflaks. Heretter tar jeg meg av den boksen selv..... Den har fått navn etter uhellet og heter nå Holy Diver!
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Den ene av mine to Balfouris har akkurat skiftet ham. blitt bittelitt større, men det jeg merker nå, er den eminente blåfargen,. Veldig veldig fin blåfarge.
Den andre er straks klar til å skifte også, så blir spennende å se hvordan det går med den. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Monocentropus balfouri slings..... | telia | Taranteller | 0 | 14-05-2009 15:51 |
| Monocentropus balfouri | allan | Taranteller | 9 | 17-04-2008 17:29 |
| Monocentropus balfouri | tovang | Taranteller | 1 | 21-05-2007 17:06 |