| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Østfold
|
Hei. jeg har en B. Vagans som tidligere har vært ganske aktiv med å klatre, grave og spise. I benspenn er hun ca 5cm og er over 1 år. Vet ikke om det er jente eller gutt, men benytter meg av termen jente.
Det som er, er at da jeg stod opp i dag tidlig lå hun på ryggen. Trodde hun kanskje hadde gått bort, men det hadde hun ikke for da jeg dultet borti henne snudde hun seg. Men hun bare ligger der og er så slapp. Jeg vet ikke hva som feiler henne. Har noen opplevd noe lignende? For jeg vet ikke hva som er galt, dette er da ikke normal oppførsel er det? -Carius
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Østfold
|
Føler meg ganske dum må, men kan noen slette tråden? Jeg studerte henne nærmere nå og ser at hun er inne i et hamskifte. Så da tror jeg det er ganske greit egentlig.
Sånt skjer når man bare hopper ut i det, hehe. -Carius
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 28
|
hehe må le litt av deg men du skal vel være glad det bare er hammskifte på gang og ikke noe annet!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Haha,lo godt jeg også nå
Når taranteller ligger på ryggen,er det ALLTID hamskifte Når de ligger på magen med alle føttene samlet under seg derimot,er det døden Så ta det med ro,hun er nok i sine fulleste fem
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
Fysj på dokker jenter...
Skal ikke le av no sånnt da vel.. Kjenne igjen samme panikken fra "mitt" første hamskift.. Helt ærlig.. Har frem til nu sett for meg at death-curl betyr ligge-på-ryggen-med-krøllete-bein, ikke magen..
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp! Det ligger 3 egg i akvariumet! | Kendra | Slanger, øgler og skilpadder | 8 | 17-11-2009 12:26 |
| Hvilken art ligger inni? | ilder-lady | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 5 | 16-11-2009 21:56 |
| bare lurer litt på om sykehuset er til hjelp om man blir bitt? | duefjes | Taranteller | 15 | 24-03-2009 21:57 |
| Hjelp, tarantellen min ligger på ryggen! | Isbita | Taranteller og skorpioner | 26 | 14-03-2009 21:53 |
| Ikke bare, bare og ha hund i hus... | smørblomst | Småprat | 18 | 03-03-2007 16:07 |