"

Reptilfreaks.no > Virvelløse dyr > Edderkoppdyr > Taranteller Hun bare ligger der!! Hjelp!!

Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 13-11-2010, 15:16   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 16
Blog Entries: 1
Unhappy Hun bare ligger der!! Hjelp!!

Hei. jeg har en B. Vagans som tidligere har vært ganske aktiv med å klatre, grave og spise. I benspenn er hun ca 5cm og er over 1 år. Vet ikke om det er jente eller gutt, men benytter meg av termen jente.

Det som er, er at da jeg stod opp i dag tidlig lå hun på ryggen. Trodde hun kanskje hadde gått bort, men det hadde hun ikke for da jeg dultet borti henne snudde hun seg. Men hun bare ligger der og er så slapp. Jeg vet ikke hva som feiler henne.

Har noen opplevd noe lignende? For jeg vet ikke hva som er galt, dette er da ikke normal oppførsel er det?

-Carius
Svar med sitat
Gammel 13-11-2010, 15:19   #2
Reptilfreak

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 16
Blog Entries: 1
Standard

Føler meg ganske dum må, men kan noen slette tråden? Jeg studerte henne nærmere nå og ser at hun er inne i et hamskifte. Så da tror jeg det er ganske greit egentlig.
Sånt skjer når man bare hopper ut i det, hehe.

-Carius
Svar med sitat
Gammel 13-11-2010, 16:31   #3
Reptilfreak

Medlem siden: Oct 2010
Alder: 28
Meldinger: 57
Standard

hehe må le litt av deg men du skal vel være glad det bare er hammskifte på gang og ikke noe annet!
turtlemini er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 13-11-2010, 23:54   #4
Reptilfreak

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
Standard

Haha,lo godt jeg også nå Når taranteller ligger på ryggen,er det ALLTID hamskifte Når de ligger på magen med alle føttene samlet under seg derimot,er det døden Så ta det med ro,hun er nok i sine fulleste fem
ederlezi er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 14-11-2010, 00:40   #5
Reptilfreak

Mori sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
Meldinger: 374
Standard

Fysj på dokker jenter...
Skal ikke le av no sånnt da vel..
Kjenne igjen samme panikken fra "mitt" første hamskift..
Helt ærlig.. Har frem til nu sett for meg at death-curl betyr ligge-på-ryggen-med-krøllete-bein, ikke magen..

"Only a biker truly understands why a dog sticks it's head out of the window of a moving car."

Mori er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hjelp! Det ligger 3 egg i akvariumet! Kendra Slanger, øgler og skilpadder 8 17-11-2009 12:26
Hvilken art ligger inni? ilder-lady Pinnedyr, knelere og andre insekter 5 16-11-2009 21:56
bare lurer litt på om sykehuset er til hjelp om man blir bitt? duefjes Taranteller 15 24-03-2009 21:57
Hjelp, tarantellen min ligger på ryggen! Isbita Taranteller og skorpioner 26 14-03-2009 21:53
Ikke bare, bare og ha hund i hus... smørblomst Småprat 18 03-03-2007 16:07

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 14:23.