| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 15
|
Hei har nå B. auratum og G. pulchripes, og lurte på om hvilken arboreal type som er lettest å begynne med?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
Jeg har Poecilotheria Regalis og Psalmopoeus Irminia, Regalisen er mere framme, Irminia hjemmer seg bort.
Syns dem er greie, sparker ikke hår men tar igjen på farten, så skal være forsiktige med dem.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Takk for hjelp
|
|
|
|
|
|
#5 | |||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tønsberg
Alder: 32
|
Avicularia versicolor er nok ikke noe dumt valg, slings kan være litt tricky så pass på å les litt om de.
Vil absolutt ikke anbefale hverken Poecilotheria eller Psalmopoeus arter til begynnere. Begge arter er store, raske, skvetne og kan være relativt defensive. Les noen av resultatene man får her så skjønner man hvorfor jeg ikke anbefaler Poecilotheria:
|
|||
|
|
|
|||
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Glad at jeg ikke tok det valget....
![]() Leste mye om versicoler og syntes de var tøffe og vakre på samme tid Må bare passe på å ha sirkular ventilasjon og vanne siden hver gang bunden tørker ut Har nå kjøpt 2 stykker som jeg skal hente om 10 dager... KAN IKKE VENTE!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Bare de får bra med fuktighet (spaye på en vegg)og får i seg mat så går det nok helt fint.
De vi har her virker sterke og fine, de spiser bra med bananfluer og har ikke hatt noen død på noen etter att vi flyttet de vekk fra mamman. De skal flyttes fra koloniene i dag. Så nå er det bare å glede deg mfm
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Kansje legger jeg ut noen bilder når de er henta.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| første tella | Annadesu | Taranteller | 9 | 06-12-2009 14:21 |
| Min første leo :D | EcoliTub | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 11 | 26-08-2009 22:07 |
| Første Poecilotheria ?? | Galil | Taranteller og skorpioner | 32 | 17-04-2009 16:23 |
| min første tella.. | vetjo83 | Taranteller | 7 | 23-09-2007 10:38 |
| min første tarantell | Taranteller | 11 | 29-06-2007 13:38 | |