| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Sted: Vestfold
Alder: 34
|
Har lest så masse rundt her at de spiser om natten, men begge gangene min har spist siden jeg har fått den nekter den mat på natt og er sulten og spiser på dagttid.
Så det er andre gangen jeg får se den spise idag, men jeg lurer, er det slik at noen bare spiser om dagen eller vil den også begynne å spise på natten etterhvert? (Den er liten 2,5 cm) Det er jo koselig at den spiser på dagen så jeg kan studere den, men etter alt jeg hadde lest trodde jeg ikke det var så vanlig? Håper noen kan svare meg på det
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Rissa, Trondheim
Alder: 32
|
Min spiser også på dagtid c",)
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Oslo
|
Samme her
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Okay, men da er det jo greit
synes bare det var litt rart at den aldri vil ha mat om natten, men da er den vel sikkert mest sulten på dagtid tusen takk for svar Er jo mye rart man lurer på når man får seg en liten baby Skal visst tenke på mye rart, men det er vel morsinstinktet det tenker jeg hihi
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Aust Agder
|
Kan være den ikke vil ha mat om natten\kvelden fordi du kanskje har det litt kaldere inne?
men er ikke noe og bry seg om, de spiser når de vill og kan gå mange mnd'r uten mat bare den har tilgang til vann. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Er aldri under 23 grader i stua vår (Har varmepumpe på om natta), og der den står om natta er det litt varmere. Står i øverste hylle i en bokhylle
den er vel en dagspiser da *ler* er fornøyd så lenge den spiser og har det bra jeg da, den er jo så liten enda så, jeg blir vel bedre "kjent" med atferden etterhvert
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| G. Rosea vs. B.smithi | Kable | Taranteller og skorpioner | 11 | 27-09-2010 23:16 |
| B smithi | Sundal89 | Taranteller og skorpioner | 9 | 05-09-2010 11:53 |
| B. smithi vs A. geniculata | cloudfort | Taranteller | 4 | 17-07-2008 20:34 |
| B.smithi Terra. | Xull | Taranteller | 10 | 03-06-2007 10:01 |
| Min Smithi | Arachno-King | Taranteller | 3 | 23-02-2005 13:50 |