| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Oslo
|
Heisann!
![]() Jeg har hatt min G. Pulchra sling i ca 3 uker nå, men har nesten ikke sett den i det hele tatt. Den bor i en 16x16x11 (lbh) godteriboks. Den har gravd seg ned i en hule i et hjørne av boksen. Jeg kjøpte 3 slings samtidig, og de 2 andre har allerede hatt hamskifte. Nå har den gravende tellaen (denne har ikke hatt hamskifte) lagt en av pinnene jeg prøvde å dekorere med over inngangen til hulen sin. Den har ikke fått mat på 3-4 dager, men jeg er redd for å legge en melorm oppi der, i tilfelle den skulle begynne å spise på tellaen mens den skifter ham. Tror det kommer hamskifte nokså snart, siden de er fra samme "kull" og de to andre har allerede hatt sitt. Er det at den blokkerer inngangen et tegn på at den vil være i fred? Hvor lenge kan slings leve uten mat? Takker på forhånd for alle svar
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Sted: Horten
|
Sitat:
![]() Uten mat går i ukesvis.. Vann derimot.. Hold torva fuktig så ordner det seg..
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Greit, takk for svar
Skal jeg vente til den har hatt hamskifte med å mate den?
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Sted: Horten
|
Sitat:
Vent gjerne noen dager enda etter molten, så den får "stivnet litt" til i leddene sine..
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Greit, tusen takk for svar!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Identifisere sling | k-k | Taranteller og skorpioner | 11 | 19-03-2010 19:14 |
| Små sirisser til sling | Annadesu | Taranteller | 1 | 14-11-2009 21:45 |
| Fòring av sling | lompah | Taranteller og skorpioner | 13 | 27-10-2009 08:24 |
| b.emilia sling | Kris10an94 | Taranteller | 8 | 12-11-2008 11:49 |
| Spm ang en Sling | Eggy | Taranteller | 10 | 19-06-2006 17:39 |