| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Jeg skulle jo egentlig ikke ha noe taranteller, for å konsentrer meg litt på reptiler, men slik ble det jo selvfølgelig ikke
![]() Mine nye leietagere: -0.0.4 CBB Cyriocosmus bertae- ![]() ![]() Lokket på en filmrull.. ![]() Blir gøy å se disse småttisene vokse, tror det er de minste slingsene jeg noensinne har hat i hus. Skal jo bygge meg ei hylle med varme i, så det blir kanskje et par ting til etterhvert
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
De der blir tøff!
![]() Ikke så enkel å få tak i her i landet hvertfall.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Madamen drev litt med det der en stund. Det er mosomt å se hvordan de vokser, men en utfordring å skaffe egnet mat!
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
@smittsmule: Det er fint mulig å få tak i de ennå, bare bestill fra tyskland. Bare å gjøre det før vi får en evt. lov som blokkerer import :/
Tror ikke mat blir noe særlig problem, de fleste slings jeg har hatt til nå har spist kadaver. Så jeg avliver enten små sirisser/melormer, eller jeg slenger i bein fra adulte sirisser (som blir matet til andre dyr).
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Paa tide JP
![]() Intressant valg av tella..ikke mange av de i Norge ,ser for meg at Robert kunne tenkt seg noen slike.. Blir vel ikke av de mest fargerike Cyriocosmusene? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Tok ikke mer enn et halvt år, tror kanskje jeg må inn til behandling eller noe
![]() Det er kanskje ikke den mest fargerike arten, men jeg liker at de er litt enkle. I dag kom alikevell noen som kommer til å bli litt mer flashy når de blir "store". 0.0.5 - Cyriocosmus elegans ![]() Sikler litt på leetzi og perezmiles også, men skal se om det går bra å få disse opp i størrelse først.
mvh, Viridovipera Member of: -Miroxx fanclub- og -Kverulantene- Sist endret av Viridovipera; 08-08-2010 kl 13:42. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |