| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
jada..
Som overskriften sier. Det er kveld, jeg skal inn å sjekke dyra før jeg sover. Jeg ser terradøra står litt åpen, mulig jeg har glemt å lukke den, eventuelt har frøkna klart å få den opp selv.. Terralås bør man ha ja. . Så nå er frk maculata (fullvoksen) ute på vift og jeg kan virkelig ikke finne henne. Så om noen i nærheten av asker har lyst å hjelpe til å lete så hadde det vært supert. Jeg klarer ikke slappe av og sove før jeg finner henne. Spesielt ikke pga lille bikkja mi som skal stikke nesa si i alt som rører seg. Huset er passe stort og hun kan være overalt. Døra til dyrerommet har stått litt oppe de siste dagene for å lufte så ja, hun kan være overalt. Folkens, hjelp en stakkar med hjertet i halsen! Dusør utlovet.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Uff.. Skulle virkelig hjulpet deg om jeg hadde bodd i asker:O Håper du får masse hjelp til å finne henne og at hun blir funnet.. Lykke til
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takker. Liten "letepause" nå. Jeg aner ikke hvor jeg skal lete lenger. Er ikke første gang tellaer stikker av akkurat, men når det er en såppas potent art som er ute å flyr så kan jeg ikke ta sjangsen på å legge meg rett og slett. Problemet er at jeg har en veldig lang og sliktsom arbeidsdag i morgen som starter om 6 timer. Og bikkja skal være alene..
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Aldeles ikke bra dette..
Har du sett under kjøleskapet,trukket fram komfyren,under sofaen,lamper,dusjen/badekaret,vasken,vaskemaskin osv? Gardiner og fraslengte klær er også populære gjemmeplasser.. Huffa meg,du har min medfølelse..
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2009
Alder: 23
|
Har sendt PM
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Jobber med den saken nå, men kan ikke ringe gud og hvermann kl 2 på natta heller.
Min reddende engel Benji er på vei for å hjelpe til å lete <3
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Den er kjip... Lykke til med letingen!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
har hatt to på rømmen. En avicularia som sto i taket i stua, så den var lett å finne. Og en p.murinus, den hadde gjemt seg bak reolen jeg har alle terrane i. Men den var så grei at den sprang tilbake i terra sitt og gjemte seg i hula si da jeg begynte å styre og det ble bevegelse i ting og tang, men var bare på rømmen en halvtimes tid ca.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp! Nusse har rømt! | princess whatevva | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 10 | 10-12-2008 20:51 |
| Et lite leddyr og insekts foredrag på Asker bibliotek | _Nagash_ | Messer og utstillinger | 5 | 18-10-2008 20:01 |
| Skink Skinken min har rømt | azzkill | Andre øgler | 9 | 30-11-2007 07:38 |
| mesobuthus martensiiene har rømt!!!! | parahybana_freak | Skorpioner | 16 | 29-04-2007 17:54 |
| Kobra Rømt!! | Tarantula | Småprat | 28 | 18-04-2006 04:33 |