"

Reptilfreaks.no > Virvelløse dyr > Edderkoppdyr > Taranteller Trenger letehjelp i Asker - rømt Maculata

Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 07-07-2010, 23:58   #1
Reptilfreak

Miroxx sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
Meldinger: 2,853
Standard Trenger letehjelp i Asker - rømt Maculata

jada..

Som overskriften sier. Det er kveld, jeg skal inn å sjekke dyra før jeg sover. Jeg ser terradøra står litt åpen, mulig jeg har glemt å lukke den, eventuelt har frøkna klart å få den opp selv.. Terralås bør man ha ja. .

Så nå er frk maculata (fullvoksen) ute på vift og jeg kan virkelig ikke finne henne. Så om noen i nærheten av asker har lyst å hjelpe til å lete så hadde det vært supert. Jeg klarer ikke slappe av og sove før jeg finner henne. Spesielt ikke pga lille bikkja mi som skal stikke nesa si i alt som rører seg.

Huset er passe stort og hun kan være overalt. Døra til dyrerommet har stått litt oppe de siste dagene for å lufte så ja, hun kan være overalt.

Folkens, hjelp en stakkar med hjertet i halsen! Dusør utlovet.
Svar med sitat
Gammel 07-07-2010, 23:59   #2
Reptilfreak

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
Standard

Uff.. Skulle virkelig hjulpet deg om jeg hadde bodd i asker:O Håper du får masse hjelp til å finne henne og at hun blir funnet.. Lykke til
ederlezi er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 08-07-2010, 00:02   #3
Reptilfreak

Miroxx sin avatar

Standard

Takker. Liten "letepause" nå. Jeg aner ikke hvor jeg skal lete lenger. Er ikke første gang tellaer stikker av akkurat, men når det er en såppas potent art som er ute å flyr så kan jeg ikke ta sjangsen på å legge meg rett og slett. Problemet er at jeg har en veldig lang og sliktsom arbeidsdag i morgen som starter om 6 timer. Og bikkja skal være alene..
Svar med sitat
Gammel 08-07-2010, 00:12   #4
Reptilfreak

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
Standard

Aldeles ikke bra dette.. Har du sett under kjøleskapet,trukket fram komfyren,under sofaen,lamper,dusjen/badekaret,vasken,vaskemaskin osv? Gardiner og fraslengte klær er også populære gjemmeplasser.. Huffa meg,du har min medfølelse.. Håper ikke det skjer en ulykke,det kan gå virkelig galt med en så giftig art...
ederlezi er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 08-07-2010, 00:24   #5
Reptilfreak

kim88 sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Alder: 23
Meldinger: 79
Standard

Har sendt PM
kim88 er offline  
Svar med sitat
Gammel 08-07-2010, 00:40   #6
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,310
Blog Entries: 4
Standard

Kan du ikke få flyttet hunden til et middlertidig sted mens du er på jobb?
Frogger er offline  
Svar med sitat
Gammel 08-07-2010, 00:42   #7
Reptilfreak

Miroxx sin avatar

Standard

Jobber med den saken nå, men kan ikke ringe gud og hvermann kl 2 på natta heller.

Min reddende engel Benji er på vei for å hjelpe til å lete <3
Svar med sitat
Gammel 08-07-2010, 01:51   #8
Senior Member

Gibbs sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 2,647
Standard

Den er kjip... Lykke til med letingen!
Gibbs er offline  
Svar med sitat
Gammel 08-07-2010, 07:15   #9
Reptilfreak

Janka sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
Meldinger: 834
Blog Entries: 2
Standard

Hur gikk det?
Svar med sitat
Gammel 08-07-2010, 08:04   #10
Reptilfreak

Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
Meldinger: 322
Standard

har hatt to på rømmen. En avicularia som sto i taket i stua, så den var lett å finne. Og en p.murinus, den hadde gjemt seg bak reolen jeg har alle terrane i. Men den var så grei at den sprang tilbake i terra sitt og gjemte seg i hula si da jeg begynte å styre og det ble bevegelse i ting og tang, men var bare på rømmen en halvtimes tid ca.
smittsmule er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hjelp! Nusse har rømt! princess whatevva Leopardgekkoer og andre Eublepharis 10 10-12-2008 20:51
Et lite leddyr og insekts foredrag på Asker bibliotek _Nagash_ Messer og utstillinger 5 18-10-2008 20:01
Skink Skinken min har rømt azzkill Andre øgler 9 30-11-2007 07:38
mesobuthus martensiiene har rømt!!!! parahybana_freak Skorpioner 16 29-04-2007 17:54
Kobra Rømt!! Tarantula Småprat 28 18-04-2006 04:33

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 16:16.