| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 23
|
Var innom dyrebutikken for å kjøpe meg et terrarie til til min pulchra siden det forrige jeg hadde var litt begrenset på lufting. Eneste de da hadde var 45H30B30L. Ikke noe å nøle på sier han fyrn siden jeg var septisk på høyde siden dette er en trevlende art. Men ok jeg trengte det å ville ikke ha min pulchra i sirrisene sin boks for lenge. Fant ut at det ble veldig høyt med 45 da jeg så henne på kvelden klatrende i taket å skulle hun da falle å treffe vannskåla så blir det en lei faceplant. Så jeg gjore dette!
MultiHoster » Image Viewer Tok bagrunn til mitt andre 30x30x30 å satt det i toppen på mitt 45x30x30. MultiHoster » Image Viewer Resultatet ble ok. Trenger bare huler å planter men vert lite av det siden det ble sopp 2 ganger på rad. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Funker fint å legge de ned når det ikke er skyvedører ja
Men blir det nok lufting da? Eller jo det må det jo bli. Er jo netting på toppen av disse terraene
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ja blir litt lufting fra siden pga det er 2 nedskjeringer i isoporen men den dekker jo toppen nå som er på siden nå som det er lagt ned. Så nå blir det fra toppen som er front egentlig også fra siden
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Nå er ikke jeg noen ekspert på tellaer... men NÅR ble G.pulchra en trelevende art???
De er da bakkelevende. To av mine graver til og med huler i bakken.. Vil tro den klatret fordi det var nytt terra. Noen som kan mer tella som kan svare her? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
ja mente det da. Ord å begrep går litt i surr noenganger
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Oki. da er jeg med
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Jeg skjønte at det var en liten skriveleif^^hehe
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Ja,hehe
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Av egen erfaring er det ikke alle geniale idèer som viser seg å svare til den opprinnelige forventningen!
Hadde bare så vært tilfelle. . .. . ![]() Er noe skeptisk til å tilte terrariet på denne måten. I lengden ser jeg for meg at en kan få diverse problemer. Materialvalg, dimensjoner og utforming er nok nøye beregnet etter hvordan produktet er ment brukt. Exo-Terra har i sortimentet både 30x30x45 og 45x30x30. Hadde de ment at det var forsvarlig og hensiktsmessig å gå for denne "liggeløsningen", ville det nok heller vært kun ett produkt med en "multi-purpose"-løsning. Det er ikke ment å kvele oppfinnsomheten, men heller å henstille til en vurdering av om lengre tids "feilbruk" er den beste løsningen på sikt.
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| hva ambefaler dere? | cookiejar22 | Skorpioner | 20 | 15-07-2008 00:36 |
| Til dere som smugler | CamStatic | Lover og regler | 12 | 13-06-2008 12:00 |
| vil dere se noe kult? | therabro | Taranteller | 8 | 10-02-2008 09:57 |
| HAha dere må se den her | E.Spider | Småprat | 5 | 30-11-2007 17:25 |
| At dere tør!!! | orgorg | Helse og sykdommer hos reptiler | 14 | 13-10-2007 16:50 |