| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Rogaland
|
Jeg har en B. Vagans som jeg har hatt i nærmere 1 år. Jeg overtok tellaen for ca 1 år siden og da var den omtrent 8 mnd gammel. Jeg er ganske sikker på at det er hunnkjønn for jeg finner ingen "kroker" under forbena
![]() Men problemet er at hun har store deler av rumpa uten hud, det ser ut som den har klødd seg eller noe for det er riper uten hud(ikke noe blod). I tillegg har hun ikke villet spise på 6 mnd før jeg for noen uker siden ga henne en siriss. Jeg så ikke at hun spiste den, men jeg så heller ikke noe til sirissen. På toppen av dette, så ligger hun veldig krøllet sammen, det ser ut som hun fryser(temperaturen er 26 grader, så det skal holde), og hun reagerer litt tregt syntes jeg. Jeg vasket terriariet igår, og da jeg satt henne i det nye terriariet begynte hun med ett å spinne vev å grave seg et gjemmested. Er hun syk/dødene? Hadde satt STOR pris på svar, er veldig bekymra for henne |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
det kan være hamskifte, da kan de sulte i lang tid i forveien.
Er huden på rompa helt lys som babyhud, eller er den blitt mørk. Den den blir mørk nærmer hamskifte seg raskt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bekymret | Zpider | Øgler | 24 | 25-06-2010 21:58 |
| Brakk tellaen min tennene sine?! | Archj | Taranteller | 5 | 28-08-2009 10:26 |
| Råeste tellaen | Skessa | Småprat | 12 | 03-03-2009 13:20 |
| Hvilken type og kjønn er tellaen min, egentlig? | Sleepy87 | Taranteller | 14 | 16-09-2008 17:12 |
| tellaen min | Kris10an94 | Taranteller | 21 | 23-04-2008 15:57 |