| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Alder: 23
|
Har fått meg en rød Chilener.. Den har ikke blitt behandlet veldig fint, å jeg tok over pga dette.. den har blitt slengt rundt om kring og kastet i veggen. Den har også blitt satt inn i ett skap og ikke hatt lys over lengere tid.
Den er 3år gammel, og spiser fint og jeg kan ikke se tegn til at den skal være skadet på noe som helst måte.. veldig frisk å rask. Men den er veldig aggresiv, å jeg synes det er synd at jeg knapt kan ta inn hånda før den flyr på meg å vil bite... noen som har ide om hvordan jeg kan gjøre den mer "trygg" på meg ?? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Hedmark
Alder: 40
|
![]() Enkelte av disse er slik. Jeg har ei som hopper på alt som kommer inn i terraet hennes. Hjernen på disse dyra er vel omtrent som et fyrstikkhode og det er refleks/innstinkt som er deres overlevelsestaktikk. Mitt tips: Er du ute etter kosedyr så ta en titt på marsvin Om du likevel ønsker en du kan hendle så kjøp deg et par til. Den du har klarer du ikke å endre adferd på.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
hadde ikke planer om å ha den i sengen om natta-.- men det er litt kjipt at den skvetter til når den skal mates eller ha nytt vann osv..
disse skal vel være av den rolige typen ? |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2009
|
Sitat:
angriper det som måtte komme inn i terrariet.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
høres bra ut
da er det vel kanskje ikke noe galt med den da? selv har ikke jeg opplevd så mange aggressive av disse, men la gå jeg har som sagt ikke planer om å kose med den om natten osv
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Østfold
Alder: 15
Meldinger: 280
|
Min var helt håndterbar før, men nå som den begynner å bli ganske gammel kan jeg ikke
holde den lenger |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Den spiser også utrolig mye, om det kan ha noe å si ?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|