| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Hadde tenkt jeg skulle fornye samlingen min litt og lurer derfor på om noen har noen av artene listet opp under. Er helst interesert i relativt unge hunner.
Liste: - Haplopelma Lividum - Acanthoscurria Geniculata - Brachypelma Smithi - Poecilotheria Rufilata Ta kontakt på PM eller Mail Eivind1988@gmail.com |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Er også interesrt i en eller flere Poecilotheria regalis vis noen har noen til salgs.
Så ang Poecilotheria regalis har jeg et spm, går det ann og ha flere at disse sammen i et terrariet?? Vet at veldig få spiders går sammen, men at det finnes noen. Så en film av en fyr som fikk 3 nye Poecilotheria regalis og de kom levert sammen i en boks og alle 3 ble plasert i et terrarie. Filmen Takk for svar. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| Ønskede, tarantellaer |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen spm ang hold av tarantellaer | Carius | Taranteller | 55 | 26-08-2008 19:20 |
| To tarantellaer i samme terrarium? | findus | Taranteller | 12 | 27-03-2008 18:11 |
| For til store å små tarantellaer og skorpioner ??? | prøvekanin | Fôrdyr | 2 | 26-08-2007 11:14 |
| Topp 10 begynner tarantellaer. | Jabbe | Tarantellfakta | 0 | 19-07-2007 13:33 |
| dårlig stell av tarantellaer! | pantera | Taranteller | 12 | 01-07-2007 14:41 |