| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Lurte på om noen muligens hadde noen Slings på vei av denne arten. Kunne tenkt med en ny spider og denne var sykt stilig.
Lurer også på om det går bra og ha denne i et terrarium som er: 40*25*25 eller om den evt trenger et større. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ja, er vell egentlig bare latskapen som hindrer meg og slå opp på google, men takk for det.
Hvor lenge vil dette terrariet holde, med tanke på at de kan bli godt over 20Cm i beinspenn. Og er det noen som har noen slings på vei eller lignende? Takk |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tønsberg
Alder: 32
|
Etter min mening er det stort nok, de beveger jo ikke mye på seg når de er etablert i terrariet. Men selvfølgelig er ikke 30x30x60 å forakte. Skal si ifra hvis jeg skal bestille noen slings, så kan jeg ta med ett par til deg hvis den jeg bestiller fra har.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Gjerne det, har jo et terrarium på 60*30*30 som jeg har en G.Rosea i, kunne jo lagt Rosea'n i det som er 40*25*25 og lagt den nye i det store.
Send meg en PM eller si fra vis du får høre om noen eller skal bestille. Takk |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Skal si ifra. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Mest interesert i en "hun" med tanke på at jeg har flere venner som driver oppdrett og noen jeg kjenner har en "han" fra før.
Vet det er vanskelig og kjønnsbestemme de når de er så små. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Er klar over dette, Han jeg kjenner har fått en han for 2 uker siden. Den er relativt liten, men vi får se.
Vis jeg får denne edderkoppen som innen relativt kort tid kunne det latt seg gjøre og parre disse to om litt Takk for hjelpen. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| birdeater, brazilian, pink, salmon |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Pink-Toe | mannita | Taranteller | 9 | 03-10-2008 22:06 |
| verdi på en gholiat birdeater??? | findus | Taranteller | 3 | 05-05-2008 23:33 |
| Brazilian Salmon Pink Birdeater ~ Lasiodora Parahybana | Halgeir | Tarantellfakta | 0 | 13-11-2006 20:00 |
| terrarie til tarantell (Brazilian Salmon) | sandtrøen | Terrarier | 3 | 16-06-2006 15:27 |
| Salmon pink under og post molt | _arachna_ | Taranteller | 6 | 15-04-2005 22:24 |