| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#21 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Bergen
Alder: 19
|
Takker for svar begge to, men er jo ikke særlig klokere siden dere er uenige. Trodde jeg endelig hadde fått svaret!
Jeg tror den er voksen, pga den er relativt stor. (Noe som også betyr at den trolig aldri kommer til å skifte ham?) Om den er voksen er den vel også kjønnsmoden? (altså burde den hatt kroker, som allan sier). |
|
|
|
|
|
#22 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Nå postet du og jeg nesten samtidig, Sitronsaft. Du kan helt og holdent se bort fra min påstand om at det er en hann, det var lite gjennomtenkt av meg og jeg burde tatt meg bedre tid. Beklager forvirringen.
Den kommer til å fortsette å skifte ham selv om den skulle være voksen, så det beste er hvis du klarer å få et bilde av innsiden av det kastede skinnet neste gang den skifter.
|
|
|
#23 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Her er et bilde av det DanFrekar mente med parringsorgan på palpen..
S.phillipinus ![]() P.regalis ![]() Bildet tatt av Miroxx: Miroxx nye dyretråd Ser du slike har man en kjønnsmoden hann. Sist endret av allan; 01-08-2010 kl 19:21. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| sexingtråden |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kjønnsbestemmelse leopardgekkoen min | Soli | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 12 | 18-09-2008 17:14 |
| Firebelly - Kjønnsbestemmelse | cerwell | Salamandere | 1 | 03-08-2008 09:19 |
| Kjønnsbestemmelse på A. seemanni | princessfiona | Taranteller | 6 | 14-05-2008 22:41 |
| P.wahlbergii Kjønnsbestemmelse | lazor | Knelere | 1 | 26-12-2007 22:24 |
| Slanger, taranteller,frosker, skorpioner og scolopendre | _Nagash_ | Filmsnutter | 3 | 16-01-2007 15:46 |