| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
helt sikkert noen som har lagt inn en slik tråd før, men jeg orker ikke å leite gjennom alt sammen
![]() tittelen sier vel det meste, hva er den beste nybegynner skorpionen å begynne med? burde være lett å holde, lett å håndtere, ikke kreve så mye plass etc. setter pris på svar
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2011
Sted: Finnmark
Alder: 19
|
Uten at jeg har noen erfaringer med skorpioner, annet enn å ha trålet internettet de siste ukene så kan jeg nevne at keiserskorpion er det som dukker opp flest plasser som nybegynnerskorpion. Selv har jeg mest lyst på noe fra heterometrus-slekta, uten at jeg har bestemt meg enda.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
takk for svar
har sett litt på keiser, de er jo kule!har ikke satt meg veldig mye inn i det, har drevet med slanger til nå, men tenkte å prøve noe nytt ved siden av
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nybegynner med en leo i hus....I need all help i can get | gordongekko | Slanger, øgler og skilpadder | 11 | 21-01-2011 22:35 |
| Nybegynner med skorpion, trenger tips og vink!:) | Scrorpius | Taranteller og skorpioner | 13 | 31-03-2010 14:42 |
| Nybegynner I Nød | Output | Taranteller | 51 | 06-03-2008 22:18 |
| Lyst på skorpion. *skorpion valgt "Pandinus Cavimanus"* | tommyk | Skorpioner | 5 | 20-11-2006 18:07 |
| Nybegynner | Kongo | Øgler | 3 | 07-06-2004 23:14 |