| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#11 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Skien
Alder: 24
|
Hehe, kjempe morro da
Ja grattis med de små
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2011
Sted: Sogn og fjordane
Alder: 19
|
Det ligger ein tråd her på forumet fra MartinK, han fekk skorpion bebiser, står masse nyttig der! Anbefaler att du sjekker den ut
Tråden heiter MartinKs minimonsters eller noko i den dur
|
|
|
#13 |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2011
Sted: Rogaland
Alder: 22
|
Thanks =)
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Husk å forstyrr minst mulig og prøv å ha dem et mørkt sted. Når de har skiftet ham og blitt litt mørkere, kan du fjerne dem fra moren. Moren kan finne på å spise dem hvis hun blir stresset.
|
|
|
|
#15 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Skien
Alder: 24
|
Sitat:
![]() Men husk at google hjelper på det meste. Det beste er å lese faktaark på faktaark, det står av og til litt forskjellig på div faktaark så man bør lese mange og ikke holde seg til ett
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Trenger hjelp, bekymra for skorpionen | JoranWa | Skorpioner | 12 | 13-11-2011 17:38 |
| hei skorpionen min er død . hva skjedde | madsarn89 | Skorpioner | 17 | 24-03-2008 02:43 |
| Hjelp skorpionen er løs tru e | klinge | Edderkoppdyr | 12 | 06-09-2007 13:39 |
| Hjelp!! er skorpionen min skadet?? | Eggy | Skorpioner | 5 | 04-01-2006 17:16 |
| -HJEEELP!!! Skorpionen min er skadet:( | Miss_Loca | Skorpioner | 13 | 09-06-2005 14:02 |