| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#11 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Møre og romsdal kristiansund N
Alder: 19
|
Sitat:
yupp var det hun sa, men hun snakket mye om trivsel for tellan og for eiern, er ikke sikker på om hun brukte alt på en gang eller om det var forskjellige ganger. om torv/jord er det beste og d alene så er det jo en selvfølge at man ikke skal ta på seg bryet og lage en slik en mikstur : p men vet noen av en evt, nettside hvor man kan få kjøpt litt bedre egnet porsjon med torv ? og siden plantasjen ikke var så villig til og selge meg en sekk. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Tarantellen er vel i utgangspunktet storfornøyd så lenge den får grave, får mat og har riktig temperatur og fuktighet + plass til å bevege seg på. Gjerne en stokk å grave under og noe dekorasjoner å klarte på gjør seg jo.
Angående torv så kjenner jeg bare til de svære sekkene desverre... Du får kjøpe deg fler dyr så du får bruk for en så stor sekk
|
|
|
#13 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
Kokosprodukter kan brukes også i stedenfor jord/torv. Jeg bruker bare kokostorv til mine dyr og jeg har da en del dyr. Liker å vite at det er helt ren torv.
Dyrebutikker kan bestille inn slikt. Kan også bestiller online. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Reptilfreak
|
Har tenkt litt på å skaffe tak i en grammastola sling til, Veldig arti og se de vokse opp samt at jeg har terrarie i 3 forskjellige størrelser etter som den vokser : )
vet ikke helt om jeg har lyst på en annen rase da det viser seg at de er den mest robuste og "letteste" arten. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Reptilfreak
|
Høres ut som en løsning : ) hvordan liker de å grave i den ?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Reptilfreak
|
var innom zoo butikken her i byen og de skulle bestille opp en pose på 7liter til meg
koster under 100 lappen : )
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| chilensk, interesant, snodig oppførsel, spiser ikke, terrarie |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| prosjekt for den som ønsker ! | Markmusen | Utstyr | 4 | 06-10-2011 21:03 |
| Ønsker meg et pinnedyr | Wilma | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 23 | 22-03-2011 07:54 |
| ønsker en slange:) | pantera | Generelt om reptiler | 16 | 10-08-2006 23:30 |