| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Norgesland På Kruss Å Tvers
Alder: 22
|
i dag bakfull å eit hode som en stortromme, såg eg at klugien har gravd seg hule av alle ting trodde ikke dei gravde så masse. den har ikke spist på noen månder. men i dag slapp eg 2 svære dubia hunner inn i hullen den har gravd å den samlet opp begge 2 å koser seg nå. neste gang skal eg prøve 3 sammtidi.
så skal eg møte martink å hente keiseren min nor eg er edru gleder meg til å få den i hus |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
hvor stor er den klugien? synes 3 hørtes mye ut, heller fore den oftere.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
vet ikke er ikke sikker på ka stor den er men er ganske så massiv av seg. er vell 23-24 cm men er ikke sikker aldri mælt hu. nei har prøvd å gi hu mat 1 gang i uken men har ikke tatt noe før nå i dag.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
hehe ja den klarte det bra den. det er ei hue ja, men elsker vist men til mat sier tidelege eiger.
men har lyst til å prøve å parre hu. så viss noen har en klugi hanne til salgs så berre gi meg en lyd. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Er dette en L. Klugi? | Lady | Reptilidentifisering | 5 | 03-06-2011 09:04 |
| Klugi/Parahybana | boa constrictor | Taranteller og skorpioner | 6 | 30-05-2011 14:04 |
| K L. parahybana/klugi eller A geniculata | Sundal89 | Kjøp og Salg | 0 | 09-10-2010 21:13 |
| Terra til L. Klugi og chromatopelma | kim88 | Taranteller | 8 | 04-02-2010 18:28 |
| L.Klugi hamskifte!DØD? | E.Spider | Taranteller | 11 | 18-01-2008 20:54 |