| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#11 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2011
Sted: Vestfold
Alder: 23
|
Takk igjen Shelob for sukkulant-tipset! Har akkurat ett perfekt bilde i hodet nå hvordan jeg forestiller meg terrariet! Så får vi se hvordan resultatet blir med tiden når alt er på plass hos meg.
Jeg regner med at GBBen finner seg en egen spot ja, utvalget av røtter er ikke det største til ett 30x30x30 ser jeg. Vi får se hva jeg greier å stelle i stand, har en plan her nå, men har ikke fått tingene enda så det blir nok noen endringer underveis Hvis det blir vellykket skal jeg heller poste noen bilder av terrariet
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#13 |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2011
Alder: 18
|
Må nesten fortelle en liten morsom historie.
Torsdag 1.Sep gikk jeg til dyrebutikken for og kjøpe meg 30x30x30 terrarie + varmematte og torv. Jeg fikk beskjed om at det skulle sendes fra DK samme dagen og kunne forvente det på fredag samme uken. Tok turen opp til forretningen på fredagen men ingen terrarie var kommet. De sa jeg kunne komme å hente det Onsdag neste uke. Jaja tenkte jeg, litt uheldig var jeg men det får gå! Kommer opp på onsdagen og det var ikke kommet noe terrarie da heller.. Blir litt små irritert, men får beskjed om å komme neste fredag. Jeg kommer på fredagen og tror du faen ikke de ikke hadde motatt det enda? Jeg så forbanna i butikken at hele bygget hørte meg, vi ble enige om til Onsdag, da kunne jeg komme igjen. Jeg tok turen bort og du dæven, det var ikke der. Nå skulle jeg få hele pakka for 500,- istede for 1000 pga ventetiden, ok sa jeg og fikk beskjed om å komme neste Onsdag igjen. Jeg kom neste Onsdag og det var ikke der, men ble lovet at det skulle komme på Torsdag ( idag ). Jeg dro dit idag etter jobb, det var ikke kommet.. Så var det en uheldig vikar dame der idag jeg leste leksa for, hun sa hun skulle ringe om det kom. Det kan du gi faen i sa jeg, jeg stod i dyrebutikken i 40min etter jobb for å vente på det terrariet. I det minste så kom det, så jeg betalte og stakk! Litt uoversiktig men det får gå. Men tilbake til topic så har jeg nettopp innredet mitt, så du kan jo se et bilde å kanskje får noen tanker.. Bilde kan du se her
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Reptilfreak
|
Litt av en ventetid du hadde på terrariet da Smygulf, godt det ordnet seg til slutt
Flott rot du har fått deg da, vil tro den hadde vært ypperlig for en Chromatopelma - og hvis ikke synet bedrar meg, ser det ut som du har en liten blå tass oppe i det ene hjørnet Jeg har bestilt alt via en fetter i utlandet, så får ikke mitt før i midten av neste måned. Hadde tenkt å gå for en litt annet "motiv" i terrariet mitt, men likte ditt veldig godt så kanskje jeg stjeler en idé og to av deg. Takk for at du delte bildet, alltid kjekt å se hvordan andre innreder terrariene sine
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Reptilfreak
|
Da vil jeg bare informere at Chrome/Chromie (GBB'en) ankom sitt nye terra i dag og oppfører seg suverent!
Tassen er ikke større en 3-3,5cm i kroppslengde, men har vært rundt hele terrariet (30x30x30) både høyt og lavt, fått i seg en melorm og spunnett seg et lite hi under roten sin! Detta kan bli en artig erfaring og jeg gleder meg til å se utviklingen! Poster noen bilder når jeg får tatt noen brukbare med speilrefleksen til kameraten min. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Reptilfreak
|
Da har jeg hatt GBBen en stund, ordnet meg ett helt brukbart digitalkamera og fått tatt noen bilder. Så her er noen få shoots av min første Tella, slik som lovet:
Chrome/Chromie - trondpeter | Nikon my Picturetown - Free Photo Sharing and Storage service Gjerne legg igjen noen kommentarer om du har noe på hjertet etter å ha sett dem, tar gledelig imot både kritikk og evt. ros
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| For stort? | mfm | Taranteller | 10 | 13-03-2011 21:58 |
| En liten tass klekte i dag. | mr-repti | Mine Herptiler | 24 | 02-12-2009 15:51 |
| hvor stort er for stort? | Silher | Taranteller | 15 | 03-10-2008 12:50 |
| min lille tass i taket | naphila | Ekte edderkopper | 0 | 28-09-2007 03:59 |
| fått meg en liten tass! | straymond | Andre øgler | 10 | 17-11-2004 15:04 |