| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Norgesland På Kruss Å Tvers
Alder: 22
|
Hei lurte på om noen hadde noen ide om hvordan eg kan fjærne matrester oss blondien min?.
fikk den for ikke så lenge siden. dei 2 første la han på utsiden av hulen sin fint pakket inn. men no i det siste lar han dei ligge i hulen. har lest at det er viktig å fjærne matrester pga luftfuktigheten en blodi trenger for å motvirke mugg. Tør ikke bruke pinsett for eg prøvde med en liten papp bit å han hoggde seg fast i den. vill ikke ha noen knekte tenner/ dolker hehe. takker på forhond for svar |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
ikke noe vits å prøve å ta vekk mat som er inne i hula. Teller er renslige og vil kaste mat ut av huset sitt.
Ofte har de en fast søpleplass, men ikke alle. Så vent til du ser matrestene utenfor hula og så fjern de med pinsett. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Norgesland På Kruss Å Tvers
Alder: 22
|
ok så den fjærner mat etterhvert ja? er bare det at den har spist 2-3 uten å ta dei ut ennå.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
de pleier å lage små baller av matrester og avføring som er i hula og kaster de ut av hula. Noen teller har en tendens til alltid å kaste søpla i vannskåla, mens andre har en hjørne i terrarie de bruker som søppelplass. Så bare vent du til du ser at det ligger matrester utenfor hula.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|