| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 27
|
Ga min rosea 2 store sirisser i dag.,som hun pleier å få.
Hun samlet de oppå hverandre og spant litt rundt dem. jeg trodde hun skulle lagre men neida hun har sitte inni hula si og spist i flere timer. Er en halv en igjen som hun holder på med nå.. Er dette vanlig?? Hun har ikke gjort sånn før. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Rogaland
Alder: 18
|
Tror nok så lenge den får i seg dem så burde du ikke bekymre deg
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Haha, bekymret fordi edderkoppen din spiser mye
Thats a new one !Anyway, det er ingenting å bekymre seg for
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Spydeberg
Alder: 26
|
At de spinner sammen maten er nok ganske normalt.
Min A.Genic liker og bite i 1 min, slippe for og så spinne litt rundt den for og så spise mer igjen. Hvem vil ha bein sparkene på deg når du prøver og spise?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
De sprøyter giften inn i fordyret, så må de la giften virker. Giften både dreper fordyret og gjør det flytende innvendig. Dette kan ta tid noen ganger
Noen teller holder fordyret mens giften virker, mens andre spinner fordyret inn etter det er dødt og lar den godgjøre seg på den måten. Dette er nok det mest vanlige. Vanlig også at tellen spinner inn restene av fordyret og lager det til en liten ball som de kaster på sin "søpleplass" |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 27
|
Takk for svar
![]() Er ikke bekymret fordi hun spiser mye Jeg bare lurte på hvorfor hun la de oppåhverandre og spant de sammen før hun spiste de ![]() Men fikk gode svar her ![]() Bare meg som formulerte meg litt feil |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Sitat:
Hihihi, eller så står dem på stankelbein, unge, så kan kakken sparke så mye den vill, .......må få tatt et bilde av de en gang. virkeleg artig å se på
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kvister og sånn... | magnusøy | Knelere | 4 | 06-06-2009 20:36 |
| Slange Noen som vet hvor jeg kan få tak i akk sånn? | Bredo | Slanger, øgler og skilpadder | 19 | 05-02-2009 14:30 |
| Sånn !:) | mariee | Taranteller | 14 | 29-08-2008 10:50 |
| Sånn kan det gå... | _Nagash_ | Filmsnutter | 12 | 03-01-2007 17:22 |
| sånn kan det gå.... | straymond | Media | 16 | 02-01-2007 23:23 |