| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
|
Vi er vel relativt ferske på taranteller, har hatt vår G.Rosea i 6 mnd.
På den tiden vi har hatt henne har hun ikke spist noe,så vi har vært litt småbekymra til vi leste at denne typen kunne sultestreike ganske lenge. Men her en dag så jeg at hun lå på siden oppetter terrarie veggen,før hun plutselig veltet over på ryggen og ble liggende. Tenkte kansje det var hamskifte på gang, og jammen var det det. Så utrolig spennende å følge med på. Vi satt i 12 timer og studerte henne før hun endelig var ferdig. Noe så fasinerende. Og så ble hun så flott i fargene etterpå. ![]() Måtte bare fortelle,synes dette var kjempemoro å få med seg. Skal prøve å få lagt inn bilder. Får ikke lagt til bilder da de var for store |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Artig!
![]() Det er en fascinerende prosess ja! Dersom du laster opp bildene dine til f.eks photobucket.com så blir størrelsen tilpasset slik at du kan legge dem ut her
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Ja det kan jeg prøve. Takk for tips.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Akershus
Alder: 32
|
Flott å se.
Blir spennende å se når mine skifter ham |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Takker
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Stjørdal
|
Jeg begynner å bli litt bekymret med min rosea... Den la seg over på ryggen på mandags kveld, og er ikke færdig enda. Det har aldri tatt så lang tid med min kjære. Kan det hende at det kan ta så lang tid?
Mvh. Per A.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hamskifte | Sundal89 | Taranteller og skorpioner | 7 | 29-01-2011 15:23 |
| Øgler Hamskifte | blowfish83 | Slanger, øgler og skilpadder | 0 | 27-03-2009 20:33 |
| Hamskifte? | Øyvind | Taranteller | 15 | 20-04-2008 17:41 |
| kp hamskifte | Enigma | Helse og sykdommer hos reptiler | 2 | 20-04-2008 12:32 |
| Hamskifte | Joystick | Taranteller | 28 | 19-02-2008 15:14 |