| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Asker <3
Alder: 16
|
Jeg vet at en rosea kan gå lenge uten mat. plutselig sultestreike osv... men hvor lang tid skal jeg la det gå før jeg skal begynne å bekymre meg?
I begynnelsen tenkte jeg "hmm. kanskje det er et nytt hamskifte på vei?" siden det er over et år siden sist. Abdomen er vel litt mørkere enn vanlig.. men jeg vet ikke om den er "mørk nok" til at det tyder på hamskiftet. hun har ikke spist siden før nyttår. kan det være på grunn av stress? ikke nok/for mye fuktighet? eller lignende? blir glad for tilbakemelding
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
|
Grammostola Rosea er mestere i å sulte streike så det er ikke noe å uroe seg for
![]() men bruker du bark eller tiurtorv som bunnlag ? tiurtorven er bedre for tellaen å gå på og fint å grave i
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Asker <3
Alder: 16
|
ok : ) takk for svar. men hvor lang tid bør det gå før jeg skal begynne å bekymre meg?
hadde bark før. men har byttet til torv
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Du skal aldri begynne å bekymre deg fordi den ikke spiser. Den spiser når den vil, hvis den ikke vil spise får du ikke gjort noe med det uansett så det er i grunn ikke vits i å bekymre seg. Så lenge den får i seg væske så er det ikke noe galt, men slutter den å drikke da kan du begynne å bekymre deg
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| vil ikke spise | ramstein | Snoker | 15 | 22-07-2010 13:45 |
| Hva kan Pinnedyr spise og ikke spise? | Malin.. | Pinnedyr | 28 | 28-10-2008 10:13 |
| Leosen min vil ikke spise :( | Enigma | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 12 | 05-11-2007 16:53 |
| Vil ikke spise | Tony26 | Snoker | 14 | 15-05-2007 16:44 |
| Vil ikke spise ! | skorpion | Knelere | 23 | 25-12-2006 10:17 |