| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Grenland
Alder: 25
|
Har sett rundt her og finner ikke noe informasjon om Skorpionen Caraboctonus Keyselingi. Har også prøvd å google den,men finner svært lite informasjon om denne arten. Så da lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med det?Om noen kan fortelle meg litt om den. Om det går ann å ha flere i samme terrarium,hvor gamle de blir osv. Har funnet generelt info om skorpioner,men vil gjerne vite litt om den rasen jeg har.
|
|
|
|
|
|
#2 | |||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Jeg vet desverre ikke noe særlig om den arten,men om du googler med riktig stavet navn:
kanskje det hjelper
|
|||
|
|
|
|||
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Rogaland (Karmøy)
Alder: 15
|
hei, har selv hatt caraboctonus keyserlingi og jeg hadde også problemer med å finne brukbar info men har noen svar
![]() jeg hadde 4 stk i samme terrarie og det gikk bra. de er svært agressive(spesielt hvis du trenger dem opp i et hjørne). giften deres er ikke farlig men vil være ekstremt smertefull. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Er det skrivd feil også? Skreiv bare det jeg fikk på lappen av de i dyrebutikken jeg! Men det kan kanskje hjelpe ja
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Takk for info!
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Rogaland (Karmøy)
Alder: 15
|
Sitat:
jeg kjøpte 4 stk på ca 3,5 cm som ikke var i slekt, men de gikk fint i samme terrarie til de ble 6 cm og døde i en vaskemiddel ulykke |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||