| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
jeg har nå hatt teller i 2/3 år, jeg har hatt g.rosea og nå har jeg
c.fackiatum og a.versicolor. ![]() det jeg lurer på er ''er jeg klar for en Cyriopagopus schioedtei?'' |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Østfold
Alder: 15
Meldinger: 280
|
Siden du bare er tretten år og ikke har mer erfaring vil jeg ikke anbefale deg å kjøpe en av disse. Jeg er fjorten og hadde en slik en før.... De er lynraske og veldig giftige så du skal vite hva du driver med. Jeg hørte på hva de her inne sa og kvitta meg med min. Dette er ingen trivlig art å ha da den er så kjapp.
Dette var min mening av erfaringer... Mvh skilpaddgutten |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
kan dere komme med noen forslag til andre teller som ikke er så ''lettere'' å ha.
![]() (liker veldig godt de fargerike |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
[QUOTE=andoraarnes;150330]kan dere komme med noen forslag til andre teller som ikke er så ''lettere'' å ha.
![]() (trelevende arter eller bakkelevende, fargerike og store teller helst) |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| cyriopagopus schoedtei | skilpaddgutten | Taranteller | 24 | 06-10-2010 14:26 |
| Cyriopagopus schioedtei hann Kjøpes | allan | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 20-03-2009 12:31 |
| Cyriopagopus schioedtei (mature male) | allan | Byttelån av dyr for parring. | 1 | 14-10-2008 13:44 |
| Kjønn Cyriopagopus Schioedtei ? | allan | Taranteller | 3 | 22-06-2008 02:38 |
| Cyriopagopus schioedtei nymfer | robert | Taranteller | 5 | 12-03-2006 21:07 |