| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2010
|
Hei for noen år siden bodde familien min i Papua New Guinea, og der fanget jeg en tarantell som jeg hadde som "kjeledyr" i et år eller to.
Er det noen som vett hva type tarantella det er??? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
Tross litt "blury" bilde ser det for meg ut som en Selenocosmia dichromata - New Guinea Black Femur. (Vennligst korriger meg de som har bedre peiling..
Ganske bra gjort å fange en vill en å ha i terra da den sies å være veldig aggressiv. ![]() Selenocosmia dichromata photo | tarantula care Selenocosmia dichromata - Google-søk
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen som vet hvilken slange dette er? | jonnybrun | Slanger | 11 | 05-05-2009 18:59 |
| hvilken art er dette?noen som vet? | Ghostdreamer | Taranteller og skorpioner | 14 | 25-01-2009 11:37 |
| Noen som vet hvilken bille(?) dette er? | ikon | Andre insekter | 0 | 03-01-2009 10:58 |
| Noen som vet hvilken art dette er? | pinneline | Ekte edderkopper | 5 | 15-07-2007 16:29 |
| Noen som vet hvilken art dette er? | Zatii | Ekte edderkopper | 6 | 05-07-2007 14:10 |