| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Norgesland På Kruss Å Tvers
Alder: 22
|
hei tarantellen våres har logge inni hodeskallen i 4 dager å vill ikke spise, den trekker seg tilbake fra maten. har ikke vert ute av skallen ennå, ka lenge klarer den seg inni der uten mat å drikke?
lurer på om da er evt eit hammskifte? åssen ser me det? er bilder på profilen btw |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Det er nok bare et hamskifte på vei
Taranteller kan være sære slik,at de gjemmer seg og ikke kommer frem på flere dager.. Uansett så er det helt normalt Taranteller klarer seg også i lange baner uten mat og drikke,men de drikker når de trenger vann i kroppen,så bare pass på å ha vann inn til den heletiden Så du får bare vente på at den vil komme frem,rett og slett Om det så er et hamskifte,så er vel tarantellaen din bar på stumpen,og veldig mørk/svart.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Hedmark
Alder: 40
|
Jeg hadde hamskifte på ei relativt stor L.parahybana natt til i går.
Hun har ligget fremme de siste månedene, men har ikke spist siden slutten av juni. jeg tror også at hennes besøk på vannskåla har vært relativt beskjedne. Dette er helt normalt så bare ta det med ro. Det er pga dette jeg syntes det er flott med et større antall terrairer. Da er det alltid noe å se på / gjøre mens enkelte ligger inne for hamskift.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| sluttet å spise | ronnyskodje | Taranteller | 3 | 14-02-2010 13:09 |
| Hva kan Pinnedyr spise og ikke spise? | Malin.. | Pinnedyr | 28 | 28-10-2008 10:13 |
| Tarantellen | Tarantellen | Medlemmene | 7 | 02-04-2008 22:29 |
| mat til tarantellen. | Gromit | Fôrdyr | 4 | 17-02-2007 20:59 |
| Bilder av Tarantellen min | badmann | Taranteller | 31 | 25-01-2006 14:15 |