| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Norgesland På Kruss Å Tvers
Alder: 22
|
eg kjøpte meg en sleken Redklaw scorpion men har ingen fakta om den. fekk med buret den stod i fekk beskjed om å sprute litt vann på veggen vær dag. men er da noe mer. sette pris på lenker å svar her.. på forhond takk..
på torsdag får eg t blondien min.. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
På latin heter den Pandinus cavimanus. Her er noe fakta: Pandinus cavimus
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
Må si det går fort i svingene.. fra å lure på om b.smithi pris til å skulle kjøpe seg en t.blondi senere denne uken.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2009
Sted: trondheim
|
Bruker jo som regel å gå litt raskt i svingene når man først har fått sansen for disse dyrene
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
eventuelt ka ofte skal en scorpion ha mat ?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Å gå fra en B. Smithi til en T. Blondi var et stort sprang synes jeg og. Husk at T. Blondi er en mye større og hissigere tarantell en B. Smithi.
Håper du har tenkt nøye over dette og sett på litt videoer av T. Blondi før du bestemte deg for å kjøpe en slik. Som sagt, store og aggressive taranteller. I forrige tråd du la ut så nevnte du noe om dyrt å betale 1500-3000kr for en Smithi, og dette var jo med tanke på fra dyrebutikk, så har du kjøpt T. Blondien fra butikk også? Da blir hvertfall prisen på 3000,- i tillegg til at du ikke finner ut om det er en hunn eller hann før du får sett på den selv. 3000,- for en T. Blondi hann... Ja.. det er "bortkasta" mye penger...
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Eg ga 2100 kr for t blondien, å da fekk eg med en scorpion så aldri blei henta av han så bestilte den.. han i butikken sa at han skulle sjekke at da var en hun viss ikke skulle eg få pengene i gjenn.. han har taranteller selv å er veldig inn.. sier han i allefall..
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
ikke at da er inn med tarantell men at han hadde peiling på dei
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp til kjøp av Slange | parahybana_freak | Boa og pyton | 33 | 25-12-2008 10:36 |
| Kjøp av fòr | kirstey | Helse og sykdommer hos reptiler | 7 | 03-04-2008 20:52 |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |
| Kjøp av øgler | Miss_Loca | Øgler | 2 | 15-08-2005 07:01 |
| Kjøp | haakky | Øgler | 4 | 29-10-2004 14:02 |