| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Vanskelig å si,men Weto på forumet er "metallica ekspert" kanskje hun kan se det?
Klarer du å få et skikkelig bilde, så er det mange tråder på nettet der du kan sammenligne det med. http://tarantulas.tropica.ru/files/i...exing_book.jpg Men skal jeg tippe så kan det være en hann,pga den mørke "trekanten" |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Sted: hos mamma og pappa :)
|
man kan se kjønnet på hammet , men vet ikke hvordan , vent til den hammer finn hammet og ta bilde av det så får du nok den hjelpen du trenger
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Har sammenligna på et nettsted,og syntes da det så ut som en hunn,men tenkte jeg måtte høre her om noen andre viste det
Den vokser sakte,og den hadde hamskifte for ca en månde siden(hadde ikke den da,kjøpte den på messa),og da hadde den knust hammet sitt,hehe![]() Tusen takk for svar
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Arachnoboards - View Single Post - Sex my p. metallica sling (pretty clear pics)
Hmm,den "flekken" som hunnen har,ligner veldig på den metallicaen min har? Mulig jeg ønsker at den skal være det siden jeg håper inderlig det er hue jeg har.. Ser at mange sier at det er veldig enkelt å se forskjell på kjønn når det kommer til Poecilotheria. Men om det er en han,nydelig er de uansett
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Det er ganske vanlig at det er hannene som har denne "halvsirkelen".. Jeg ville også tippa på en hann ..
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Okidoki
Takker for svar!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Vil ikke tro det er veldig mange her inne som kan sexe edderkopper, bare ved og se på undersiden på ett bilde...(par,tre stykk som kan anslå, vil jeg tro)
.Ett bilde kan også lyve ganske mye... Er det en hann nærmer den seg vel kjønnsmoden etter størrelsen og dømme, så.... Vent til den skifter igjen og prøv og få ut hammet, det er vel den eneste sikre måten og fastslå kjønnet på.....(hvis den da ikke blir en kjønnsmoden hann.....)
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Jeg kan i allefall ikke sexe edderkopper bare ved å se på undersiden
Er jo enkelt om man kommer med et bilde av en fullvoksen hun og en han,for fargene viser jo forskjell,men lille Whiskey er ikke ferdig utvokst enda,så jeg får nok bare være tålmodig Får satse på at den ikke knuser hammet sitt igjen
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| p.regalis.. han eller hun? | smørblomst | Taranteller | 15 | 15-07-2008 23:15 |
| skjeggis eller leo? | noas_ark | Gekkoer | 5 | 30-12-2007 23:50 |
| ran eller? | Neon | Taranteller | 8 | 30-12-2007 10:19 |
| han eller ho? | jernmannen | Helse og sykdommer hos reptiler | 8 | 07-03-2007 22:40 |
| Han eller Hun? | skraevern | Skorpioner | 2 | 13-08-2005 13:58 |