| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
|
Æsj, min værst frykt. Min g. rosea har fått laget seg en eggsekk og jeg vil ikek ha den. Jeg drar på ferie i morgen og har noen praktisk spørsmål.
Hun "sitter" på eggsekken og ser ut til å passe bra på den. Hvordan fjerner jeg den? Hvor lang tid tar det før eggene klekker? Hvor gjør jeg av den? Noen som vil ha en eggsekk? -Farnell |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
jeg tar gjerne i mot eggsekken å
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Jeg bor i Horten og skal på ferie i morgen. Altså blir siste tid for henting kl 14:00 i morgen. Kan gjøres i kveld\natt om noen er interesserte. Førstemann til mølla =)
Ring meg gjerne på: 94205025 (når som helst på døgnet). Bilder kommer straks http://img692.imageshack.us/i/img6899x.jpg/ Flere bilder om man trykker "prev" i høyre marg. Vanskelig å få til bilder der hun har lagt seg, er det trygt å grave henne fram litt? eller skal jeg la henne være i fred med sekken sin? Har hørt at noen arter kan spise sekken om de blir forstyrret. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
Medlem siden: May 2009
Sted: Buskerud, Drammen
Meldinger: 232
|
den er ødelakt...
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Har fått sekken ut terra. Tok litt jobbing og forundret meg egentlig at hun ikke bet i penselen selv så sinna hun var.
Sekken er hel og i en liten plastboks, så om noen fortsatt vil ha den kan den hentes innen kl 14:00 i dag. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
eggsekken må ikke vere helt klin rund. om den er litt aneledes kan den vere stapppa med befrukta egg for det ;
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| G.rosea eggsekk | duefjes | Taranteller | 10 | 14-01-2010 06:09 |
| Grammostola rosea eggsekk! | Obsidion | Taranteller | 30 | 27-05-2009 14:25 |
| G. rosea eggsekk og nymfer! | Erlend D Bertelsen | Taranteller | 18 | 16-01-2009 11:41 |
| Eggsekk (G.Rosea) | G_Rosea | Taranteller | 11 | 04-12-2007 22:45 |
| Rosea eggsekk | P1eR | Taranteller | 21 | 10-07-2006 16:11 |