| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2009
Sted: trondheim
|
Hei.
Er på utkikk etter en ny tarantell og da har jeg tenkt litt på disse: Poecilotheria pederseni Lasiodora parahybana Xenesthis immanis Megaphobema robustum Hvilken ville dere anbefalt? Har noen erfaring med disse? Og så et kanskje dumt spml, når jeg ser dere skriver hvilke taranteller dere har så skriver dere tall forran eller bak, hva står disse for, hva betyr de? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Stockholm
Alder: 23
|
tallene er for og beskrive kjønn
1.0.0 = 1 Hann 0.2.0 = 2 Hunner 0.0.3 = 3 Slings/Juveniler ukjønnet 0.0.x = Ukjent antall |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
|
Har du mye erfaring fra før ? Hatt andre tellaer lenge ? og evnt hvilke hadde kanskje hjulpet til å annbefale.
Psalmopoeus irminia er blitt min favoritt dog jeg ikke eier eller er helt klar for en selv ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Takker for svar
![]() Har 2 grammostola rosea fra før av som jeg har hatt i 4 år. Var liksom bare de jeg skrev over her som var til salgs i mitt område, og om jeg har skjønt riktig så er det vel vanskelig å få sendt noe på denne tiden. Men burde jeg kanskje vente? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
|
Jeg hadde ventet til den rette kom. Det er vel ikke så veldig hast vel ? vet det er LETT å være veldig ivrig men tror man er mer fornøyd etterpå. lag en "topic" på "Ønskes kjøpt" delen her på forumet. Sikkert folk som har men som ikke vil vise at de selger. My tip tho : D
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Du har vel rett
virkelig lett å bli ivri ja
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: rogaland
Alder: 17
|
du kan jo skaffe deg en braschypelma smithi vis du har lyst på en tella med litt farge
og de er jo ikke farlige heller. men det med at du har hatt g.rosea så ville eg ikke anbefalt deg og skaffe deg poechilotheria vent litt til du har hatt flere utfordrene tarantellar med og skaffe deg de
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvilken type kneler er dette? | magnusøy | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 3 | 25-06-2009 21:05 |
| Åssen skilpadde burde jeg kjøpe? | InFlamE | Skilpadder | 4 | 27-03-2009 16:46 |
| Skilpadde Hvilken type? | lompah | Slanger, øgler og skilpadder | 5 | 12-01-2009 11:58 |
| Hvilken type? | Gina87 | Taranteller | 6 | 12-03-2008 14:53 |
| !!!Pop Quiz!!! --- Hvilken type skilpadde? | Hiax | Skilpadder | 6 | 15-01-2008 00:32 |