| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Vi var 4 stk som dro på messa i kungsalv i går. Koselig og sosial tur
![]() Jeg var litt skuffet over at de ikke hadde noe små sirisser,untatt til de som hadde bestilt på forhånd.(noe jeg heldigvis hadde gjort.) men kun store til andre. Var elendig utvalg planter, men masse dyr å se på Mye bøker og mye utstyr. Fikk da kjøpt en bok om insektene man kan ha i terraet. (alt fra pinnedyr til daphner)Det ble en ny tella på meg da. En Selenobrachys phillipins. Nydelig orange og fin. Helt annerledes i fasongen enn de andre jeg har. Rolig og fin inne i terraet, men utrolig kjapp når den løper. Så den forsvinner kjapt om den slipper ut. Noen som har erfaringer med denne typen tella? Sist endret av Lailande; 18-10-2009 kl 16:37. Begrunnelse: kommafeil. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Har ikke mye erfaring med den, men fikk med meg at den var sinnsvakt rask i den lille tiden jeg passet den. Selv om den ikke er særlig aggresiv ville jeg passet fingrene, mistenker at den har et rimelig heftig bitt, siden det er en art fra den gamle verden. Et godt tykt lag med substrat og relativt høy fuktighet er alt den trenger
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Sitat:
Hun har fått tykt substrat. Selger sa det var en graver. Og fra regnskog. Ja tror du har rett i det med bittet, dropper å klø den under haka tror jeg...
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Legger du ut bilde av henner, etter den har funnet seg tilrette i det nye terra og gravet litt ganger så vi får se
.Hun var hverfall veldig fin i farge. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||