| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2005
Sted: drammen
|
........har en snart voksen T.Apohypsis... fetter til T.blondi. Den er 15-20cm og skiftet nylig ham. Den har fått noe helt hvitt (pulver) på bakparten...men virker helt frisk.
Vet noen hva det kan være?? Takk for svar!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
.....nei, den er inne i hulen nå.Men med 19 visninger er det visst ingen som vet hva dette er....
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
![]() ser det ut som dette ? vis du ser på hode så er det no hvit der, kan det ligne ?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
...fant svar på denne linken under her Common ailments
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
MEN: Har byttet til helt tørr torv. Noen erfaringer medat dette hjelper? Det er kun en liten hvit flekk og ikkeså mye som bildesom vist på linken |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Jeg fikk ikke opp den linken,men anntar at det er sopp eller slikt den har fått.
Jeg ville også holdt den tørrere enn vanlig,bare husk å øke fuktigheten når neste hamskift nærmer seg. (Og vannskål hele tiden) Ps: jeg ville også byttet gèn i nicket ditt med en c ...
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
ja! Takk for kommentar,skjønte ikke helt siste setning...
![]() ![]() Linken står opprinnelig helt nederst på denne siden. jeg limte bare inn... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Abdomen på min Smithi | Seppola89 | Taranteller og skorpioner | 1 | 13-07-2009 20:57 |
| Bar flekk på abdomen | Ada93 | Taranteller | 5 | 13-08-2008 10:25 |
| Hvitt område på Tella, usikker på om det er farlig eller ikkenoe | Lewis | Taranteller | 2 | 06-06-2008 16:45 |
| Fargeskifte på abdomen | Renor | Taranteller | 4 | 02-01-2008 18:12 |
| Pinnedyret mitt er livløst og hvitt! | sainten | Pinnedyr | 8 | 13-04-2006 21:56 |