| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Narvik, nordland
Alder: 22
|
Ny skjønnhet i den lille samlingen min... Hils på Minnie:
![]()
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takker
tar ikke Australisene livet av hverandre om de plasseres sammen? Er et relativt lite terra, 30x30... Skal se om jeg skaffer noen keisere senere.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Vestlandet
|
Flott australis du har der! Ho så litt rund og fin ut også
![]() Jeg har 6 stk kollektiv i en tank (2.4), og det har gått bra det siden mai. Kan være at størrelsen spiller litt inn her (90x45), men australis hunnene ser i allefall ut til å leve svært harmonisk i lag, de kan fint ligge oppå hverandre under varmelampen uten å irritere hverandre, har sett de i slike klynger på 3. Skulle du være interessert i keiser unger så har jeg et kull som sitter på morens rygg as we speak, litt usikker på hvor mange det er, men jeg vil legge de ut her for salg så snart jeg vet antall. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: sørlandet:)
|
syykt RÅ Australis(Y)
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Kjempeflott A.A der
![]() Det å ha australiser kollektivt er diskutert mye frem og tilbake. Vet flere som har hatt sine kollektivt med godt hell, mens andre har det ikke funket for. Selv fant jeg hannen halvt oppspist av hunnen.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Nommenomm
![]()
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Takk for alle svar forresten
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: møre og romsdal
Alder: 23
|
de fleste skorpioner går i lag så lenge de er av samme art og nogen lunde lik størrelse, viss de er av forskjellig størrelse kan de største gå til kanibalisme viss de ikke for nok mat eller de blir stresset på grunn av dårlig stell eller for mye håndtering
![]() det gjelder egentlig de fleste arter,,noen unntak er det jo så klart.. alt dette står i de fleste caresheets som du finner rundt på nettet.. bare husk at noen caresheets er dårligere enn andre så forhør deg med en ekspert på de forskjellige artene du, da er du på den sikre siden. de fleste dyre butikker har en helt allright stilling til dyr, ulovlig holdt eller ikke ![]() du kan få de fleste svar der, men vær forsiktig med å oppgi for mye innformasjon til de, spesielt til de daglige lederene..det er som regel de som er strengest på slikt fordi de kan få trøbbel viss de hjelper en som holder ulovlige arter.. ![]() håper jeg var til hjelp.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Androctonus australis hambytte! | Androctonus | Skorpioner | 14 | 15-04-2009 08:34 |
| Androctonus australis final molt | allan | Skorpioner | 12 | 01-03-2009 19:46 |
| Androctonus spp. | _Nagash_ | Skorpionfakta | 0 | 28-02-2008 10:21 |
| Androctonus australis | Obsidion | Skorpioner | 16 | 24-08-2007 08:06 |
| Androctonus australis hamskift | Obsidion | Skorpioner | 11 | 25-11-2006 21:57 |