"

Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 05-07-2009, 20:59   #1
Reptilfreak

Seppola89 sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Sted: Farsund
Alder: 22
Meldinger: 36
Cool Min Bertil (Mexican red knee)

Jeg er nybegynner når d gjelder taranteller, jeg skaffet meg en Mexican red knee spiderlings, og satt den oppi ett terrarie på 30x30x30 cm, relativt tidlig. Men den har skiftet ham og spiser, så da har den d vel bra?? Men spørsmålet mitt er egentlig om man skal skifte på bunnmassen? Jeg bruker bark, og på dyrebutikken sa dem at d skulle skiftes på 1 gang i mnd? stemmer dette?? Anyone, help me!!
Seppola89 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 05-07-2009, 21:11   #2
Reptilfreak

Galil sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,005
Blog Entries: 1
Standard

Hvor stor er tarantellen din ?

du bør bruke ugjødslet tiurtorv.
Galil er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 05-07-2009, 21:15   #3
Reptilfreak

Seppola89 sin avatar

Standard

3-4 cm i ben spenn ca. Jeg har hørt man skal bruke d, men han klarer fint å grave i dette oxo, så d burde vel gå greit? men kan du svare på spørsmålet mitt? hehe
Seppola89 er offline  
Svar med sitat
Gammel 05-07-2009, 21:31   #4
Reptilfreak

Galil sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,005
Blog Entries: 1
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Seppola89 Vis post
3-4 cm i ben spenn ca. Jeg har hørt man skal bruke d, men han klarer fint å grave i dette oxo, så d burde vel gå greit? men kan du svare på spørsmålet mitt? hehe

et terrarie på 30*30*30 er altfor stort til en så liten tarantell !