| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
De fleste av de artene får du fatt i her på RF. Men de er ofte ikke være tilgjengelig til en hver tid..
Kan tenke meg at Lillepetter, Psychofox eller JimPP kan skaffe de. Fine arter,forresten. (Husk å sjekk med eier av bildene du bruker,før du poster de)
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
hvordan får man tak i dem som du nevner?
søker jeg etter dem her inne? tusen takk for svar ![]() mmm,bildene fant jeg ved å google navnet på de artene jeg har lest om og er interissert i, tenkte om jeg la ut både bilder og navn at jeg lettere skulle få svar |
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
S Masser af Tarantulas - Reptilfreaks.no
Her finner du det du ser etter. Den på det første bildet er vel en Chilobrachys fimbriatus,om du ikke var helt sikker. Ang de to andre er det vel litt vanskeligere å si spesielt pamphobeteusèn der det virker litt kaotisk i rekkene for tiden,men jeg ville vel gått for Pamphobeteus fortis og Xenesthis immanis på JiPP sin liste
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
den tarantellaen på det miterste bilde lever vel opp til navnet sit fugleederkopp
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
tusen takk for hjelpen, =))
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Vet noen hvor jeg kan få tak i denne? | Sleepy87 | Taranteller | 4 | 10-10-2008 23:11 |
| hvor mangen Poecilotheria arter fins det | Kris10an94 | Taranteller | 9 | 17-09-2008 09:27 |
| noen som kan hjelpe med info til tre tarant. arter | misspower | Taranteller | 2 | 31-01-2007 01:31 |